Identita interiérového štúdia, ktorá zaujme minimalizmom aj čiernobielou estetikou

Projekt: wnętrze. To je názov varšavského štúdia, ktoré sa venuje navrhovaniu dizajnových interiérov. Jeho nová identita z produkcie štúdia Sarna sa vyznačuje jednoduchosťou a súčasným vzhľadom bez nadbytočných dekoratívnych elementov.Dizajnéri vytvorili pre klienta geometrickú iniciálu P, ktorá vychádza z nákresu interiéru s otvorenými dverami. K nej pripojili custom typografiu názvu. Výsledok je čistý a zrozumiteľný a zároveň zaujme na prvý pohľad.

Samotná iniciála je chytrým riešením s dômyselne ukrytým významom, ktorý je však dobre čitateľný a logo výborne evokuje segment, v ktorom sa značka pohybuje. Celá vizualita je poňatá v kontrastnej kombinácii bielej a čiernej, čo ešte viac umocňuje dojem čistého a súčasného brandu.

zdroj: studiosarna.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nová podoba magazínu The New Yorker

Magazín The New Yorker v septembri ohlásil redizajn svojej značky. Išlo o vôbec prvé významnejšie úpravy od roku 2000. Cieľom…
pokračovanie článku

Mysteries of the Deep

Design Activity se nedávno spojili se společností Lidl UK, aby vytvořili identitu značky a design obalů pro nejnovější nabídku…
pokračovanie článku

Tesne – Zara má nové logo

Módny reťazec nedávno predstavil nové logo, ktoré okamžite vzbudilo vlnu ohlasov – či už pozitívnych alebo negatívnych. Hlavnou…