Spoločnosť je súčasťou Unilever koncernu a práve podľa materskej spoločnosti nastal čas znovu objaviť podstatu značky, ktorá sa vytratila v priebehu desaťročí jej existencie.
Redizajnu sa ujala kreatívna agentúra JDO, ktorá navrhla logo aj vizuálne prvky pre komunikáciu Radoxu. Nové logo s kapitálkovým názvom a zvoleným layoutom odkazuje na nostalgiu značky založenej v roku 1908. Toto obzretie do minulosti rozvíja ilustrácia nad logotypom, kde tróni mažiar a ingrediencie. Wordmark sa v komunikácii používa aj “oslobodený” od ilustrácie a vročenia. Dôraz na iniciálu R ho ťahá trochu na ľavú stranu, čo sa možno dalo vyvážiť podobne potiahnutým xkom. Inak je ale logo ako také určite posun k lepšiemu, kedy sa značke podarilo odkloniť od Land Rover konotácií a starnúceho symbolu.
Staré vs. nové
Keď však príde k slovu obalový dizajn a jeho prezentácia, sviežosť mizne ako po ceste letnou MHD. Napriek tomu, že sa okolo fotorealistických rendrov nešetrí explóziámi byliniek, bublín a kvetov. Samotné logo je s výnimkou názvu utopené v zelenom gradiente, ktorým nadväzuje na nálepkovú estetiku predchodcu. Dá sa pochopiť motivácia zjednodušiť hľadanie produktu na regáloch podobným vzhľadom etikety, len je škoda, že tak trochu zabíja inak fajn logo. Prémiový rad produktov s minerálnymi soľami je prezentovaný odlišne, s pokojnejším prístupom k vizualite, ktorá sa inšpiruje kamennými útvarmi a povrchmi.
Lockup
Prémiové Radoxy
zdroj: JDO