Monotype chce oceniť dobrú typografiu

Renomovaná type foundry má v pláne dostať písma viac do povedomia. Spúšťa preto nové oceňovanie s titulom Type Champions Award.

Písma tvoria významnú zložku grafického dizajnu. Často však ich úloha spočíva v nenápadnom odovzdávaní posolstiev. S tým možno súvisi aj to, že ich občas berieme ako samozrejmosť. Stačí však zle zvolený font a poznačí to celý dojem.

Nová súťaž má za cieľ upriamiť pozornosť na značky, ktoré si dávajú záležať na typografii vo svojej brand komunikácii. Ako hovorí kreatívny riaditeľ James Fooks-Bale z Monotype:

“Typografia zohráva v brand identity kritickú úlohu a niektoré značky využívajú písma vo svojich kreatívnych kampaniach spôsobom, ktorý je výnimočný z hľadiska stratégie, dômyselnosti a inovácie.”

Typografické ocenenia majú byť premiérovo odovzdané na Adobe MAX evente, ktorý sa bude konať už o pár týždňov v L.A. Viac o Type Champions Award sa môžete dozvedieť na ich oficiálnom webe.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Subway predstavil nové logo

Svetový reťazec rýchleho občerstvenia nedávno predstavil novú vizuálnu identitu. Všimli ste si?