Tip do šatníka: Adobe Stock Apparel je oslavou vizuálneho klišé

Existujú dobré a zlé. Tie z druhej kategórie sa teraz objavia na oblečení od Adobe. Kolekcia sa zameriava na klišé ako biznismeni potriasajúci si rukou, či nadšený medzinárodný tím zhromaždený okolo laptopu.

Myšlienka vytvoriť oblečenie s takýmito motívmi sa zrodila v švédskej agentúre Abby Priest, ktorá bola oslovená ohľadom kampane k Adobe Stock. Zámerom bolo zdôrazniť rozdiel medzi súčasnou podobou stock fotografií a tým, ako vyzerali kedysi. Tak vznikla kolekcia tričiek a mikín, ktoré obsahujú tie najlepšie z najhoriších stock fotiek. A ako sa hovorí, lepšie raz vidieť, ako stokrát počuť (čítať):

adobe-apparel-1 adobe-apparel-2 adobe-apparel-3 adobe-apparel-4 adobe-apparel-5 adobe-apparel-6 adobe-apparel-8 adobe-apparel-9

 

zdroj: adweek.com

2 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Najkrajšie obálky od Penguinu III.

Prvý paperback vydalo toto britské vydavateľstvo ešte v roku 1935 a odvtedy sa dokázalo podieľať na formovaní britskej kultúry i samotného dizajnu.…
pokračovanie článku

Čokoládová kolekce Chocolate Naive

V Chocolate Naive začíná výrobní cyklus sušením kakaových bobů. Špičkové boby jsou pečlivě vybírány ze speciálních farem. Poté jsou…