Tip do šatníka: Adobe Stock Apparel je oslavou vizuálneho klišé

Existujú dobré a zlé. Tie z druhej kategórie sa teraz objavia na oblečení od Adobe. Kolekcia sa zameriava na klišé ako biznismeni potriasajúci si rukou, či nadšený medzinárodný tím zhromaždený okolo laptopu.

Myšlienka vytvoriť oblečenie s takýmito motívmi sa zrodila v švédskej agentúre Abby Priest, ktorá bola oslovená ohľadom kampane k Adobe Stock. Zámerom bolo zdôrazniť rozdiel medzi súčasnou podobou stock fotografií a tým, ako vyzerali kedysi. Tak vznikla kolekcia tričiek a mikín, ktoré obsahujú tie najlepšie z najhoriších stock fotiek. A ako sa hovorí, lepšie raz vidieť, ako stokrát počuť (čítať):

adobe-apparel-1 adobe-apparel-2 adobe-apparel-3 adobe-apparel-4 adobe-apparel-5 adobe-apparel-6 adobe-apparel-8 adobe-apparel-9

 

zdroj: adweek.com

2 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

That Kind of Blue: poznáme Pantone farbu roka

Patrón farieb a farebných vzorkovníkov predstavil odtieň pre nadchádzajúci rok 2020. Ďalšie diely seriálu That Kind of Blue: poznáme…
pokračovanie článku

InDesign tip 4: Prefarbiť časť textu

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…