Procházkova SIEŤ s novým logom

Radoslav Procházka predstavil názov svojej strany, jej program ale aj nové logo. To sa nesie v znamení farebnej duality, keďže prítomná je červená i modrá.

Typografia loga celkom pripomína font používaný automobilkou SEAT. Minimálne to eSko určite. Dominantnému slovu sieť sekunduje slogan Spájame Slovensko. Mäkčeň, pripomínajúci symbol z hlasovacieho lístka, mi príde zbytočne  odlíšený farbou a rušivý. Ľavej polovici dominuje modrý symbol mriežky. Ten môže odkazovať na názov samotnej strany, resp. vyjadrovať vertikálnu a horizontálnu rovinu programu, ktorý Procházka počas tlačovej konferencie spomínal. Ťažko povedať.

Čo teda nemožno logu vytknúť (alebo práve naopak – čo treba), je pestrosť použitých prkov. Veľké E zložené z troch pásov, mriežka, mäkčeň, malé eS vyrazené do červeného krúžku. To všetko však nefunguje a skôr robí viac škody ako úžitku. Alebo sa vám darí sústrediť na logo ako celok bez odbiehania k jednotlivým detailom?

Čo hovoríte na nové logo vy? Odhliadnuc od názvu strany ako takého.

[poll id=“5″]
14 comments
  1. Jeho prezidentska kampan nebolo nejaka vynimocna graficky, skor som si vsimol len rozne kvality portretov.

    Ale toto je silny trapas, nezvladnute, amaterizmus. Vratane nazvu.

  2. velmi zle, dufam ze je to myslene ako vtip, lebo toto nie je logo, to je verejny vysmech vsetkym grafikom, ktori si svoju pracu robia ako treba, diletantsky paskvil

  3. Tá mzreža – hashtag? Prvé čo ma napadlo bola strana Most-Híd. Ten (most) tiež „spája“. Už len samotná idea nie je originálna. Logo (grafika, typografia) ani nestojí za komentár.

  4. Som rád, že DeTePe uverejnilo článok o tomto logu. Prvý krát som si ho všimol niekedy tento víkend v jednej nemenovanej televízii. Je to otrasné – nerozumiem tej zbytočne zložitej štylizácii slova „SiEŤ“ o typografickej kvalite zvoleného písma radšej pomlčím … Celkovo logo pôsobí ako chaos rôznych prvkov a oko diváka po ňom blúdi a hľadá niečo ako hierarchiu dominantný prvok či aspoň nejaké logické usporiadanie – žiaľ márne …

    Slogan „Spajame slovensko“ je síce ideovo pekný, žiaľ až sarkasticky vyzerá v kombinácii s logom, ktorého prvky nič (snáď len farebnosť) nespája.

    Ak sa nájde niekto, kto by toto logo resp. jeho prvky a zmysel ich usporiadania vedel vysvetliť budem rád. Skôr si ale myslím, že znovu zaúradovalo to naše slovenské „Pán riaditeľ to takto chce“ … a pod. Ak sa k tomu pridala ešte aj kombinácia „wordového“ grafika tak klobúk dolu.

  5. no smutne, takto by mohlo vyzerat zle logo pred 20timi rokmi, dnes to vyzera az smiesne, skoda takeho potencialu. nazov siet podla mna celkom fajn, ale logo des

Napísať odpoveď pre SamoT Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Premeny olympijských kruhov

Portál Fast Co. Design nedávno zverejnil prehliadku logotypov k olympijským hrám. Je zaujímavé sledovať, akú cestu prešla identita veľkolepého…
pokračovanie článku

Font dňa – Adelle

Dizajnér: Veronika Burian, José Scaglione Vydavateľ: TypeTogether Dátum vytvorenia: 2009
pokračovanie článku

Teta Drogerie má novú vizuálnu identitu

21 rokov. Presne toľko uplynulo od otvorenia prvej predajne siete drogérií Teta. Dnes prichádza tento koncern s novým logom,…
pokračovanie článku

Gigantic Bundle so zľavou 85%!

Dnes pre vás máme tip na skutočne rozsiahly balík zdrojov, ktorý môžete aktuálne so zaujímavou zľavou nájsť na…