Prestížne Pentawards zverejnili shortlist pre rok 2022

Súťaž zameraná na obalový dizajn s množstvom kategórií prichádza s výberom finalistov.

Do aktuálneho ročníka Pentawards bolo prihlásených celkovo viac ako 2000 projektov z 60 krajín sveta. Medzinárodná porota z nich vybrala 600 prác, ktoré si zmerajú sily vo finálovom kole.

Víťazov súťaže za rok 2022 spoznáme už o dva mesiace, presnejšie 23. septembra. Vyhlásenie výsledkov prebehne už tradične v rámci galavečera v Londýne, ktorý bude zároveň vyvrcholením Pentawards festivalu. Súťaž je dramaturgicky rozdelená do deviatich hlavných kategórií:

  • nápoje
  • jedlo
  • telo, zdravie a krása
  • domov, oddych a ďalšie trhy
  • identita značky a súvisiace obaly
  • udržateľný dizajn
  • profesionálne koncepty
  • študentské koncepty
  • študentské zadanie

Ďalej je každá z nich vetvená na niekoľko podkategórií, v prípade nápojov je ich až devätnásť. Toto delenie umožňuje pomerne presne triediť dizajny nielen podľa základného  oblasti, do ktorej spadajú ale aj podľa trhového segmentu či špecifického zamerania.

Sertão Sintrópico | Casa Rex

Aclima | Neue

Aclima | Neue

Aclima | Neue

Zebra Beer | ShenZhen Lingyun creative packaging design

Zebra Beer | ShenZhen Lingyun creative packaging design

Haterk | Backbone Branding

Haterk | Backbone Branding

Flussy | Blond

Flussy | Blond

Flussy | Blond

Calma Chicha | Javier Garduño Estudio de Diseño

Calma Chicha | Javier Garduño Estudio de Diseño

Calma Chicha | Javier Garduño Estudio de Diseño

Iron Horse | Intertype Studio

Iron Horse | Intertype Studio

Iron Horse | Intertype Studio

Iron Horse | Intertype Studio

Iron Horse | Intertype Studio

Magma | Smith Lumen

Magma | Smith Lumen

Magma | Smith Lumen

Magma | Smith Lumen

Kompletný prehľad finalistov nájdete na stránke Pentawards.

zdroj: Pentawards

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Magnum predstavil aktualizované logo aj identitu

Značka ľadových dezertov, ktorá vznikla v roku 1989, dnes patrí pod Heartbrand od Unileveru. Nový branding prináša vyladené logo aj osvieženie vizuálnej komunikácie ako takej.