Poznáte známe značky do detailov?

Ak si veríte, môžete si svoje pozorovacie schopnosti a pamäť otestovať v novom kvíze. Jeho lúštenie sme si sami vyskúšali, a je to zábava, ktorá vám zároveň ukáže, že ľudský mozog funguje niekedy naozaj zaujímavo.

Kvíz vás postupne prevedie viacerými obrázkami, na ktorých sú iba ultra detaily známych symbolov a farebnosť značky. Občas sa tak orientujete viac práve podľa farieb ako podľa krivky, či fragmentu nejakého tvaru. Niekedy však farbu môžete mať spojenú hneď s viacerými logami. Je to “Coca-Cola” červená alebo “McDonalds” červená?

Po každej odpovedi, či už správnej alebo nie, vám webka odhalí o akú značku ide a ako bonus vám predstaví hex kódy farebnej palety a občas aj nejakú tú zaujímavosť o vzniku loga či jeho pozadí.

Dajte si kvíz TU a nezabudnite sa pochváliť, ako ste dopadli :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tipy pre lepší web I.

Je super mať skvelú stránku, čo sa týka obsahu. Ešte lepšie je však mať obsahovo zaujímavú stránku s vyladeným…
pokračovanie článku

Sklo VŠVU časť prvá: dizajn

Galéria Satelit predstavuje prierezovú výstavu študentských prác zameraných na dizajn a úžitkové umenie z Ateliéru Sklo Vysokej školy výtvarných umení. Práce vznikli počas posledných desiatich rokov, keď sa vedenia ateliéru ujal v roku 2010 doc. Mgr. art. Patrik Illo. Na výstave sú ukážkami prác zastúpení aj traja pedagógovia ateliéru – Patrik Illo, Palo Macho a Milan Opálka. Je to prvá z plánovanej dvojice výstav, časť druhá sa uskutoční v nasledujúcom roku a zmapuje práce študentov zamerané na voľnú sklársku tvorbu. Toto rozvrstvenie vyplýva z koncepcie ateliéru, ktorá dáva rovnaký priestor obom líniám rámcujúcim disciplínu sklo – a to dizajnu aj voľnému umeniu.