Get Your Break Back: Kit Kat pripomína chvíle oddychu

V novej sérii printov značka jednoduchým vizuálnym trikom naznačuje hranicu medzi prácou (školou) a voľnom.

V súlade so sloganom Have a break prezentuje trojicu motívov, kde pomocou samotného produktu prečiarkuje časť slovného spojenia, čím mení celkový význam.

Kampaň pre Kit Kat vytvorila agentúra Independent Ones z Peru.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Veľká typografia nič nerieši

Nedávna chyba pri vyhlásení výsledkov na udeľovaní filmových Oscarov inšpirovala dizajnérsku obec priniesť rýchle riešenie. Sám som dizajnér…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Maltos Beer

Maltos je název festivalu řemeslně vyráběného piva konajícím se v Los Altos de Jalisco. Toto pivo konkrétně vzniklo za…