Banka prichádza s novou komunikáciou, ktorou chce cieliť na nové skupiny zákazníkov. Ruka v ruke s novým konceptom ide aj nová vizualita, v ktorej centre stojí nové logo.
To má reflektovať nové smerovanie Poštovej banky, ktorá podľa oficiálneho vyjadrenia “začína novú éru”. Nové logo tvorí kruhový tvar s aplikovaným farebným prechodom. Má reflektovať jednoduchosť ako jednu z kľúčových hodnôt. Kruh vyjadruje zase myšlienku, že banka stojí v jeho strede a má tak rovnako blízko ku každému zo svojich klientov.
Na definovaní farebnosti loga sa podieľali zamestnanci banky. Tí si mohli vybrať z viacerých návrhov, pričom jednoznačne zvíťazila práve oranžová, ktorú možno vidieť vo finálnom logu. Podľa riaditeľa Andreja Zaťka “bude oranžová príjemným závanom nového a moderného vizuálu.” Ten má presne vystihovať Poštovú banku ako sviežu, modernú no stále slovenskú.
Nová vizuálna tvár sa má objaviť okrem iného aj v piatich novotvorených pobočkách a postupne majú rebrandingom prejsť aj akvizičné pracoviská či bankomaty a dcérske spoločnosti. Na poštách má ostať ako súčasť loga modrá trúbka, ktorá sa však už na pobočkách či v marketingových materiáloch objavovať nebude.
Čo hovoríte na nové logo Poštovej banky vy?
zdroj: Poštová banka