Ach, tie obaly: Zayto

Prémiová značka olivového oleja z Anatólie prichádza s obalovým dizajnom, ktorý pôsobí subtílne a elegatne. Nechýbajú ani menej nápadné odkazy na pôvod produktu. Výsledný efekt tak potvrdzuje známe tvrdenie, že menej je niekedy viac.

Papierový label v desaturovanej zelenej s jemnou textúrou nesie všetky potrebné informácie spraovaného v prehľadnom minimalistickom gride. Pre navodenie prémiovosti oleja nesie každá fľaša svoje sériové číslo.

Zaujímavým prvkom fóliou razená pečať, ktorá stvárňuje tzv. Chetitskú kozu. Ide o vkusný odkaz na kultúrny kontext a pôvod produktu a zároveň pomyselnú bodku za celým obalom.

Autorkou dizajnu je Sıla Özyıldız.

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Set mockupov zakladača za 12 dolárov

Portál creativemarket aktuálne ponúka zaujímavý mockup zakladača, ktorý sa tak často nevidí. Nechýbajú smart objects pre ľahké vloženie…
pokračovanie článku

História publikovania na tabletoch

Tablet ponúka mobilitu porovnateľnú s knihou či časopisom, no zároveň možnosť s obsahom interagovať či v prípade novších tabletov prehrávať video a zvuk. To…