Ach, tie obaly: Zayto

Prémiová značka olivového oleja z Anatólie prichádza s obalovým dizajnom, ktorý pôsobí subtílne a elegatne. Nechýbajú ani menej nápadné odkazy na pôvod produktu. Výsledný efekt tak potvrdzuje známe tvrdenie, že menej je niekedy viac.

Papierový label v desaturovanej zelenej s jemnou textúrou nesie všetky potrebné informácie spraovaného v prehľadnom minimalistickom gride. Pre navodenie prémiovosti oleja nesie každá fľaša svoje sériové číslo.

Zaujímavým prvkom fóliou razená pečať, ktorá stvárňuje tzv. Chetitskú kozu. Ide o vkusný odkaz na kultúrny kontext a pôvod produktu a zároveň pomyselnú bodku za celým obalom.

Autorkou dizajnu je Sıla Özyıldız.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Poznáte známe značky do detailov?

Ak si veríte, môžete si svoje pozorovacie schopnosti a pamäť otestovať v novom kvíze. Jeho lúštenie sme si sami vyskúšali,…