Poštová banka predstavila nové logo

Banka prichádza s novou komunikáciou, ktorou chce cieliť na nové skupiny zákazníkov. Ruka v ruke s novým konceptom ide aj nová vizualita, v ktorej centre stojí nové logo.

To má reflektovať nové smerovanie Poštovej banky, ktorá podľa oficiálneho vyjadrenia “začína novú éru”. Nové logo tvorí kruhový tvar s aplikovaným farebným prechodom. Má reflektovať jednoduchosť ako jednu z kľúčových hodnôt. Kruh vyjadruje zase myšlienku, že banka stojí v jeho strede a má tak rovnako blízko ku každému zo svojich klientov.

pbk_06836_tlacova_konferencia_prezentacia_8-17

pbk_06836_tlacova_konferencia_prezentacia_8-18

pbk_06836_tlacova_konferencia_prezentacia_8-24

Na definovaní farebnosti loga sa podieľali zamestnanci banky. Tí si mohli vybrať z viacerých návrhov, pričom jednoznačne zvíťazila práve oranžová, ktorú možno vidieť vo finálnom logu. Podľa riaditeľa Andreja Zaťka “bude oranžová príjemným závanom nového a moderného vizuálu.” Ten má presne vystihovať Poštovú banku ako sviežu, modernú no stále slovenskú.

postova-banka-vizual

Nová vizuálna tvár sa má objaviť okrem iného aj v piatich novotvorených pobočkách a postupne majú rebrandingom prejsť aj akvizičné pracoviská či bankomaty a dcérske spoločnosti. Na poštách má ostať ako súčasť loga modrá trúbka, ktorá sa však už na pobočkách či v marketingových materiáloch objavovať nebude.

exterier_pobocky_postovabanka_2interier_pobocky_postovabanka

Čo hovoríte na nové logo Poštovej banky vy?

zdroj: Poštová banka

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly: Vasaknai Craft Beer

Identita piva zachytáva jeho netypické ingrediencie prostredníctvom vytvorených charekterov, ktoré zdobia jej etikety.
pokračovanie článku

Font dňa – Helsinki (od 49$, rodina 174,50$)

zľava 50% do 31. augusta Dizajnér: Ludwig Übele Vydavateľ: Ludwig Type Dátum vytvorenia: 2013 k dispozícii vo všetkých štýloch k dispozícii v niektorých štýloch