Plagáty NASA, ktoré lákajú na kozmický výlet

Uplynulý rok celkom prial popularite vesmíru a jeho objavovaniu. Aj preto sa v NASA rozhodli prísť s kalendárom na nový rok 2016. Obsahuje podmanivé vizuály s nemenej zaujímavou témou. Vesmírna turistika.

Ich tvorbou poverill Národný úrad pre letectvo a vesmír dizajnérske štúdio Invisible Creature. Štúdio v minulosti pracovalo na zadaniach pre Nike, Seattle Weekly a mnoho ďalších. Napriek tomu, že samotný nápad s plagátmi a kalendárom nie je “raketovou vedou”, výsledkom kreatívneho úsilia je trojica vizuálov, ktoré stojí za to vidieť. Či už máme na mysli plagáty ako celok alebo konkrétne detaily.

voyager-invisible-creature-nasa.0

Výsledok jasne hovorí o tom, že práca na projekte autorov tešila. Úprimná radosť ostatne vychádza okrem iného aj z rodinného odkazu. Don Clark, ktorý štúdio rozbehol s bratom Ryanom v roku 2006 pre The Verge povedal, že nadšenie pramenilo zo skutočnosti, že ich starý otec pracoval pre rovnakého klienta ako ilustrátor pred 30 rokmi!

Enceladus-invisible-creature-nasa.0

Zadanie od NASA hovorilo o vizuáloch pre trojicu misií – Enceladus, Mars a Voyager. Kreatívny tím dostal k práci poznámky, zoznamy či témy, ktoré by sa mali objaviť na plagátoch. Invisible Creature následne pripravilo viacero nápadov a skíc.

Tie, ako aj výsledné plagáty, neskryjú inšpiráciu vintage estetikou plagátov s cestovateľskou tematikou. Vlastne sa o to ani nepokúšajú – podľa samotných autorov je im takýto vizuálny jazyk blízky, je to skrátka to čo ich baví robiť. Celkom to vidno, čo poviete?

Mars-invisible-creature-nasa.0

zdroj: theverge.com

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Zapasuj (sa) medzi nás – daren & curtis

Rozhodli sme sa dať šancu mladým, a preto hľadáme do tímu šikovného grafika na juniorskú pozíciu. Človeka, ktorý zachráni…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Can you believe?

Inovace ve vědě o potravinách vedla k vývoji některých neuvěřitelných produktů v tomto tisíciletí. Díky tomuto pokroku vznikla celá řada jídel,…
pokračovanie článku

Dr. Waldhart – identita expedičného lekára

Vybudovať, posilniť či oživiť značku nepotrebujú iba rôzne spoločnosti a podniky. Identita je rovnako dôležitá aj pre jednotlivca, ktorý…