Skvelý projekt, ktorý poukazuje na náš každodenný problém

Premýšľali ste niekedy nad tým koľko materiálu sa spotrebuje na obal produktov len preto, aby bol vyhodený? Talentovaný fotograf Antoine Repessé si zaumienil, že zo svojho života odstráni všetky recyklovateľné materiály.

Svojmu projektu s názvom #356 Unpacked venoval 4 roky a 183 metrov štvorcových. Projekt tvorí séria fotiek, ktorými chcel poukázať na náš každodenný problém, ktorý všetci ignorujeme. Ide totiž o obaly produktov, ktorých je neúrekom. Sú súčasťou nášho každodenného života a my s nimi zaobchádzame veľmi nezodpovedne.

Silná fotozbierka dokazuje to, že tento obrovský problém si vlastne ani neuvedomujeme, keďže ide o dennú rutinu. Triviálne návyky ľudí totiž ohrozujú prírodu, a teda aj samotnú planétu.

Zdroj: designtaxi.com, antoinerepesse.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly: Spicy Ass Beer

Pivo šmrncnuté thajskými koreninami má vizuál, ktorý padne do oka.
pokračovanie článku

Nový kreativní výraz ginu Bombay Bramble

Londýnská agentura Knockout stojí za svěží identitou a designem lahví pro Bombay Bramble, nový rubínově červený nápoj značky Bombay Sapphire, který kombinuje páry z destilovaného London Dry Ginu s bohatým ovocným nálevem z ostružin a malin.
pokračovanie článku

Prihláste svoj projekt do NCD20

Najväčšia prehliadka komunikačného dizajnu z rokov 2018-2019 prijíma práce do súťaže.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Agder Bryggeri by Frank

Agder Bryggeri je pojem, který prostupuje historií pivovarů v Norsku. Značka byla nejprve založena v roce 1900, ale brzy na…