Skvelý projekt, ktorý poukazuje na náš každodenný problém

Premýšľali ste niekedy nad tým koľko materiálu sa spotrebuje na obal produktov len preto, aby bol vyhodený? Talentovaný fotograf Antoine Repessé si zaumienil, že zo svojho života odstráni všetky recyklovateľné materiály.

Svojmu projektu s názvom #356 Unpacked venoval 4 roky a 183 metrov štvorcových. Projekt tvorí séria fotiek, ktorými chcel poukázať na náš každodenný problém, ktorý všetci ignorujeme. Ide totiž o obaly produktov, ktorých je neúrekom. Sú súčasťou nášho každodenného života a my s nimi zaobchádzame veľmi nezodpovedne.

Silná fotozbierka dokazuje to, že tento obrovský problém si vlastne ani neuvedomujeme, keďže ide o dennú rutinu. Triviálne návyky ľudí totiž ohrozujú prírodu, a teda aj samotnú planétu.

Zdroj: designtaxi.com, antoinerepesse.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Center design stojí za minimalistickým obalem United Sodas of America

Společnost Center Design vytvořila velmi odvážný a dynamický vzhled nápojové značky United Sodas of America, jejímž cílem je vytvořit revoluci v oblasti kvalitních a zábavných nealkoholických nápojů s modernímu příchutěmi.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Lahve Human Legacy

Aby Humans oslavili dva roky od založení, spolupracovali s úžasným ilustrátorem Eduardem Ramon Trejo, aby vytvořili řadu 3 lahví,…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Elixir Teasticks

Revoluce v čajovém průmyslu! Elixir Teastick představují nový způsob, jak si vychutnat šálek lahodného čaje. Čajové lístky, infuser a míchátko…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Soul Gin

Jednoduchá dokončovací technika pro dekoraci skla vyžaduje pozoruhodný návrh a samotný eklektický výrobek. V dnešní době žádný jiný trh není…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Roswood

Značka Roswood si pro objednala pro své dřevěné sluneční brýle obal a identitu u kreativní agentury F33. „Na trhu, který…