Petržalka hľadá nové logo

Mestská časť vypísala súťaž na vytvorenie nového loga. Doteraz komunikovala iba erbom, ktorý však v súčasnej dobe naráža na limity. 

Vedenie mestskej časti sa rozhodlo, že podobne ako v prípade iných miest, si aj Petržalka “ako najväčšia mestská časť Bratislavy a de facto tretie najväčšie mesto na Slovensku zaslúži funkčné logo, ktoré bude vyjadrovať jej identitu.”

Súťaž je určená pre profesionálnych grafických dizajnérov, ktorí vo svojej minimálne 5-ročnej praxi zrealizovali aspoň 3 grafické návrhy loga, vrátane dizajn manuálu. Súťaž je anonymná a každý autor do nej môže prihlásiť maximálne tri návrhy. Kľúčové bude najmä kreatívne spracovanie, unikátnosť a originalita loga, ale aj funkčnosť a technické využitie pre všetky aplikácie.

O víťazovi bude rozhodovať odborná komisia, ktorej členmi sú:
Mária Rišková, historička umenia a kultúry, riaditeľka Slovenského centra dizajnu
Stanislav Stankoci, grafický dizajnér, pedagóg, Vysoká škola výtvarných umení
Martin Bajaník, dizajnér, Pekne & Dobre
Barbora Šajgalíková, dizajnérka, vedúca oddelenia vizuálnej komunikácie SND
Radovan Choleva, vedúci Oddelenia komunikácie s verejnosťou mestskej časti Bratislava-Petržalka

Finančná odmena pre víťaza bude 5000 eur, vrátane vytvorenia dizajnmanuálu.

Autori môžu svoje návrhy posielať od 8. februára do 8. marca 2019. Viac informácií o súťaži nájdete TU.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – C’est normal

Myšlenka pro lepenkovou krabici módní značky C’est normal napodobuje přepravní kontejner. Kvalitní oděvní značka je každým coulem jedinečná.
pokračovanie článku

Konference Zlin Design Week o Designu, který pomáhá. Budete u toho?

Společně s dalším ročníkem festivalu Zlin Design Week se blíží i Konference, která je jeho nedílnou součástí. V pondělí 9. 5. 2022 ve Zlínském kongresovém centru čekají návštěvníky inspirativní přednášky, setkání s odborníky a zajímavými osobnostmi, diskuse a především DESIGN, KTERÝ POMÁHÁ. Svou vstupenku v 1. vlně můžete ulovit do 30. 3. 2022.