Petržalka hľadá nové logo

Mestská časť vypísala súťaž na vytvorenie nového loga. Doteraz komunikovala iba erbom, ktorý však v súčasnej dobe naráža na limity. 

Vedenie mestskej časti sa rozhodlo, že podobne ako v prípade iných miest, si aj Petržalka “ako najväčšia mestská časť Bratislavy a de facto tretie najväčšie mesto na Slovensku zaslúži funkčné logo, ktoré bude vyjadrovať jej identitu.”

Súťaž je určená pre profesionálnych grafických dizajnérov, ktorí vo svojej minimálne 5-ročnej praxi zrealizovali aspoň 3 grafické návrhy loga, vrátane dizajn manuálu. Súťaž je anonymná a každý autor do nej môže prihlásiť maximálne tri návrhy. Kľúčové bude najmä kreatívne spracovanie, unikátnosť a originalita loga, ale aj funkčnosť a technické využitie pre všetky aplikácie.

O víťazovi bude rozhodovať odborná komisia, ktorej členmi sú:
Mária Rišková, historička umenia a kultúry, riaditeľka Slovenského centra dizajnu
Stanislav Stankoci, grafický dizajnér, pedagóg, Vysoká škola výtvarných umení
Martin Bajaník, dizajnér, Pekne & Dobre
Barbora Šajgalíková, dizajnérka, vedúca oddelenia vizuálnej komunikácie SND
Radovan Choleva, vedúci Oddelenia komunikácie s verejnosťou mestskej časti Bratislava-Petržalka

Finančná odmena pre víťaza bude 5000 eur, vrátane vytvorenia dizajnmanuálu.

Autori môžu svoje návrhy posielať od 8. februára do 8. marca 2019. Viac informácií o súťaži nájdete TU.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeden darček. Toľko prekvapení.

Rok sa blíži k záveru a s ním končí aj ponuka Mac na splátky v iStores bez navýšenia. Využitie posledné momenty tejto…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Cerveza Burrita

Brandingový projekt navržený pro malý pivovar nacházející se v Buenos Aires City vzniknul v designovém studiu Konkon. Cílem bylo vytvořit…