Pekný branding I. – Smrdí ryba od hlavy?

Niekedy nemusí smrdieť vôbec. Ako v prípade brandingu, ktorý vám dnes predstavíme. Stojí za ním dvojica dizajnérov – Cameron Turnbull a Tom Walker. Pozrite sa ,ako sa dá z mora nápadov vyloviť to naj.

The Whole Catch, ako sa miestny obchod s rybami nazýval, zaodeli do výraznej tyrkysovej, ktorá sa nesie celým konceptom. Obalový dizajn má na zreteli jasné a zároveň vkusné stvárnenie informácií o obsahu balíčkov. Ryby vyobrazené na papierových vreckách majú vlastnú typografiu. Akoby sa tvorcovia riadili mottom: Čo šťuka, to iné písmo. Alebo tak nejako. Každopádne, to skvele podporuje rozlíšiteľnosť balení. Vždy tak viete, čo ste ulovili do košíka.

Sympatický podnik, ktorý sa špecializuje na predaj menej známych darov mora, ktorých počty ešte nie sú príliš ohrozené prílišnou konzumáciou. Takáto filozofia má svoju logiku a je fajn, že vydarená vizuálna identita dokáže túto myšlienku tlmočiť ďalej než po dvere obchodu.

47 3

zdroj: designtaxi.com

2 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ocenenia za najlepšie slovenské hry získali Way of the Hunter a Port City: Ship Tycoon

Slovenská videoherná tvorba neprestajne napreduje a aj u nás vznikajú každoročne desiatky titulov, ktoré hrajú milióny hráčov po celom svete. Slovenská asociácia herných vývojárov po dvoch rokoch udeľovala nové národné ocenenia Golden BiT Awards, aby tak vyzdvihla tie najkvalitnejšie digitálne hry so slovenským pôvodom.
pokračovanie článku

Florida Panthers má nové logo

Klub NHL vznikol ešte v roku 1993 a jeho predošlé logo zdobilo dresy hráčov neuveriteľných 23 rokov. Za novou identitou…
pokračovanie článku

Získejte roční upgrade QuarkXPress zdarma

Kupte plnou verzi nebo upgrade QuarkXPress 2017 a získejte 12-ti měsíční Upgrade Plan. Při koupi QuarkXPress 2017, komerční i státní…