Pekný branding I. – Smrdí ryba od hlavy?

Niekedy nemusí smrdieť vôbec. Ako v prípade brandingu, ktorý vám dnes predstavíme. Stojí za ním dvojica dizajnérov – Cameron Turnbull a Tom Walker. Pozrite sa ,ako sa dá z mora nápadov vyloviť to naj.

The Whole Catch, ako sa miestny obchod s rybami nazýval, zaodeli do výraznej tyrkysovej, ktorá sa nesie celým konceptom. Obalový dizajn má na zreteli jasné a zároveň vkusné stvárnenie informácií o obsahu balíčkov. Ryby vyobrazené na papierových vreckách majú vlastnú typografiu. Akoby sa tvorcovia riadili mottom: Čo šťuka, to iné písmo. Alebo tak nejako. Každopádne, to skvele podporuje rozlíšiteľnosť balení. Vždy tak viete, čo ste ulovili do košíka.

Sympatický podnik, ktorý sa špecializuje na predaj menej známych darov mora, ktorých počty ešte nie sú príliš ohrozené prílišnou konzumáciou. Takáto filozofia má svoju logiku a je fajn, že vydarená vizuálna identita dokáže túto myšlienku tlmočiť ďalej než po dvere obchodu.

47 3

zdroj: designtaxi.com

2 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Balík 10 watercolor textúr zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na set textúr so vzhľadom vodových farieb. Môžu sa hodiť pre tvorbu abstraktných…
pokračovanie článku

Písma od Monotype v super predplatnom

Monotype Library Subscription, o ktorom sme už v minulosti písali, je stále k dispozícii. Zaujímavý model predplatného vám umožňuje mať prístup…
pokračovanie článku

Zrodenie knihy

Krátke video o zrode knihy pomocou tradičných tlačových metód.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly: Vasaknai Craft Beer

Identita piva zachytáva jeho netypické ingrediencie prostredníctvom vytvorených charekterov, ktoré zdobia jej etikety.
pokračovanie článku

Leica prichádza s dotykovou TL2

Leica nedávno predstavila svoj nový model TL2 – nástupcu prvej generácie TL. Je vybavený rozmernou LCD dotykovou obrazovkou s uhlopriečkou…