Pekný branding I. – Smrdí ryba od hlavy?

Niekedy nemusí smrdieť vôbec. Ako v prípade brandingu, ktorý vám dnes predstavíme. Stojí za ním dvojica dizajnérov – Cameron Turnbull a Tom Walker. Pozrite sa ,ako sa dá z mora nápadov vyloviť to naj.

The Whole Catch, ako sa miestny obchod s rybami nazýval, zaodeli do výraznej tyrkysovej, ktorá sa nesie celým konceptom. Obalový dizajn má na zreteli jasné a zároveň vkusné stvárnenie informácií o obsahu balíčkov. Ryby vyobrazené na papierových vreckách majú vlastnú typografiu. Akoby sa tvorcovia riadili mottom: Čo šťuka, to iné písmo. Alebo tak nejako. Každopádne, to skvele podporuje rozlíšiteľnosť balení. Vždy tak viete, čo ste ulovili do košíka.

Sympatický podnik, ktorý sa špecializuje na predaj menej známych darov mora, ktorých počty ešte nie sú príliš ohrozené prílišnou konzumáciou. Takáto filozofia má svoju logiku a je fajn, že vydarená vizuálna identita dokáže túto myšlienku tlmočiť ďalej než po dvere obchodu.

47 3

zdroj: designtaxi.com

Ďalšie diely seriálu

2 comments
Napísať odpoveď pre Jan Groman Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Stiahnite si mockupy iPhone 6 zadarmo!

Mockupy nového iPhone6 na seba nenechali dlho čakať. Aj na graphicburger môžete nájsť viacero kvalitných balíkov s náhľadmi nového…
pokračovanie článku

Unikátní design Kgalagadi Wines

Oblast Kgalagadi je dobře známá pro svou nádhernou přírodu, jejich přeshraniční park je domovem některých dravců Jižní Afriky…
pokračovanie článku

Parádny set pixel perfect ikoniek zadarmo!

Dnes pre vás máme niečo špeciálne. Set ikoniek v zaujímavom vizuálnom štýle, ktoré môžete nájsť na graphicburger. Ostatne, preto…