Pekný branding I. – Smrdí ryba od hlavy?

Niekedy nemusí smrdieť vôbec. Ako v prípade brandingu, ktorý vám dnes predstavíme. Stojí za ním dvojica dizajnérov – Cameron Turnbull a Tom Walker. Pozrite sa ,ako sa dá z mora nápadov vyloviť to naj.

The Whole Catch, ako sa miestny obchod s rybami nazýval, zaodeli do výraznej tyrkysovej, ktorá sa nesie celým konceptom. Obalový dizajn má na zreteli jasné a zároveň vkusné stvárnenie informácií o obsahu balíčkov. Ryby vyobrazené na papierových vreckách majú vlastnú typografiu. Akoby sa tvorcovia riadili mottom: Čo šťuka, to iné písmo. Alebo tak nejako. Každopádne, to skvele podporuje rozlíšiteľnosť balení. Vždy tak viete, čo ste ulovili do košíka.

Sympatický podnik, ktorý sa špecializuje na predaj menej známych darov mora, ktorých počty ešte nie sú príliš ohrozené prílišnou konzumáciou. Takáto filozofia má svoju logiku a je fajn, že vydarená vizuálna identita dokáže túto myšlienku tlmočiť ďalej než po dvere obchodu.

47 3

zdroj: designtaxi.com

Ďalšie diely seriálu

2 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Má Corel svoje miesto v profesionálnom DTP?

Aký je Váš nazor? [poll id=”34″] Ďalšie diely seriálu Grafickí dizajnéri, aký operačný systém využívate? (9. júna 2015)…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Octopus

Představujeme vám chobotnici Billy. Už mnoho let střeží tuto láhev rumu. Těsnící vosk není jen tím nejlepším způsobem, jak…
pokračovanie článku

Set watercolor textúr zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na set textúr s vodovkovým efektom, ktorý môžete nájsť na portáli Graphic Burger. Ak…
pokračovanie článku

Mať či nemať… vizitku?

Ako by asi vyzerala vizitka Williama Shakespeara, Ernesta Hemmingwaya či Vincenta van Gogha? Odpoveď na túto otázku len…
pokračovanie článku

Letterpress Tones

Keď prišiel kontrabasista Caspar van Meel do tlačiarenského ateliéru Leterjazz s požiadavkou na vytvorenie prebalu na jeho nové CD,…