Pekný branding I. – Smrdí ryba od hlavy?

Niekedy nemusí smrdieť vôbec. Ako v prípade brandingu, ktorý vám dnes predstavíme. Stojí za ním dvojica dizajnérov – Cameron Turnbull a Tom Walker. Pozrite sa ,ako sa dá z mora nápadov vyloviť to naj.

The Whole Catch, ako sa miestny obchod s rybami nazýval, zaodeli do výraznej tyrkysovej, ktorá sa nesie celým konceptom. Obalový dizajn má na zreteli jasné a zároveň vkusné stvárnenie informácií o obsahu balíčkov. Ryby vyobrazené na papierových vreckách majú vlastnú typografiu. Akoby sa tvorcovia riadili mottom: Čo šťuka, to iné písmo. Alebo tak nejako. Každopádne, to skvele podporuje rozlíšiteľnosť balení. Vždy tak viete, čo ste ulovili do košíka.

Sympatický podnik, ktorý sa špecializuje na predaj menej známych darov mora, ktorých počty ešte nie sú príliš ohrozené prílišnou konzumáciou. Takáto filozofia má svoju logiku a je fajn, že vydarená vizuálna identita dokáže túto myšlienku tlmočiť ďalej než po dvere obchodu.

47 3

zdroj: designtaxi.com

2 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sensorium Festival prepojil ľudí v otázke digitálnej prítomnosti a budúcnosti aj počas pandémie

V sobotu 29. augusta 2020 festival Sensorium vyvrcholil do imerzívneho zážitku, ktorým ukončil svoj bohatý program o digitálnej kultúre a umení na Slovensku. Festival digitálneho umenia sa okrem Bratislavy prvýkrát uskutočnil aj v Košiciach, Banskej Bystrici, Trnave a Žiline s cieľom budovať povedomie a rozprúdiť diskusiu o každodennom živote s novými technológiami.
pokračovanie článku

Budapešť odhalila svoju novú tvár!

Logo zachováva historický odkaz mestského erbu a zároveň siaha po súčasných trendoch. Darí sa mu tieto dva svety funkčne…