Oslo chce robiť olympiádu v roku 2022 – presviedča logom

Vo chvíľach, keď zúri jedna zimná olympiáda, vám prinášame dizajn, ktorý má pomôcť Oslu dostať v roku 2022 pod svoje krídla tú ďalšiu. Má podľa vás nórska metropola šancu v kandidatúre uspieť? Súdiac čisto podľa vizuálu, samozrejme.

Kandidátske logo pre najbližšie zimné olympijské hry hýri farbami. V rámci kruhového výrezu môžeme vidieť typografické fragmenty, dohromady tvoriace slovné spojenie Oslo 2022. Celý koncept sa nesie v duchu dizajnového hnutia Nordic Simplcity. Má navonok vystupovať ako hravé, mestské a ambiciózne. Autorom návrhu je štúdio Snøhetta Design.

 

oslo 2022

 

V súvislosti s čitateľnosťou loga sa objavili určité pochybnosti a zdvihnuté obočia. Portál Brand New, napríklad uviedol správu s titulkom „Oslo Brings the LOLs“, ktorý reaguje na spôsob usporiadania znakov v rámci vymedzeného priestoru. Takýto spôsob totiž ústi v nie celkom plynulé vnímanie posolstva. Vytvára tak priestor pre rôzne (vtipné) asociácie). Jedným dychom treba však zdôrazniť, že z rovnakého dôvodu pôsobí práve toto logo hravým a neopozeraným dojmom. Môže byť dokonca považované za kúsok o triedu vyšší než mnohé veci, ktoré v súvislosti s olympiádou vznikli za celkom dlhú dobu.

Čo na takéto stvárnenie hovoríte vy? Radi by ste videli, ako si v Osle poradia s logom pre olympiádu a paraolympiádu v roku 2022?

 

zdroj: designtaxi.com, underconsideration.com

3 comments
  1. Ja osobne sa skôr teším na letnú olympiádu v Riu 2016 – pochopiteľne hlavne kvôli skvelému logu z dielne Tátil Design.

Napísať odpoveď pre DeTePe Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nová IKEA kampaň inšpirovaná skladačkami

Značka vo svojej novej kampani komunikuje jednoduchosť skladania svojich produktov, no zároveň odkazuje aj na svoju asistenčnú službu.
pokračovanie článku

Digitálna tlač rýchlo a kvalitne

Skúsenosti s malonákladovou tlačou sú rôzne. Väčšinou je to však o zdĺhavej komunikácii a nie vždy spokojným zákazníkom na konci. Maily…