Mliečna revolúcia: Pokračovanie Kefírera?

Po Adolfovi prichádza Josif. Kefírer, ktorý sa na českej laktoscéne objavil iba nedávno, má teraz možno nového protivníka. Prichádza Mlíkomouš.

Zatiaľ o ňom nie je veľa informácií. Web Mlíkomouša pozostáva z úvodnej obrazovky s veľkým ZAKOUPIT a vizualizáciou ochuteného mlieka. Po snahe kliknúť sa objaví nápis JIŽ BRZY.

To, či sa jedná o toho istého zadávateľa, ktorý priniesol brand Kefírer nie je známe, i keď vizuálne stvárnenie a komunikácia sú takmer identické. Opäť sa využíva ikonická silueta s negative space a výraznou typografiou, či dvojzmyselné slogany ako “Přivítej jaro” s pravdepodobným odkazom na jar 1968. Vidieť môžete napríklad na webe či Facebooku.

13133149_1128694310483986_5438697042933447008_n 13124454_1128117580541659_4017972243956088160_n

2 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Balík drevených textúr zadarmo!

Načo chodiť po drevo do lesa, keď si ho môžete stiahnuť? Napríklad v rámci balíka Vintage Wood Textures z graphicburger.
pokračovanie článku

Stiahnite si výrazné Yermo

Geo-Slab font pôsobí neformálne a je inšpirovaný psychedelickými sedemdesiatymi s moderným twistom.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Aloha

V této osvěžující designové výzvě se v polkadot design snažili vytvořit barevné a živé ilustrace, které odrážejí exotickou chuť nápoje Aloha,…
pokračovanie článku

Vyšli Photoshop a Premiere Elements 2022

Programy na úpravu fotiek či videí sú orientované skôr na príležitostných hobby používateľov, ktorým ponúkajú jednoduché nástroje za nižšiu cenu.