Mliečna revolúcia: Pokračovanie Kefírera?

Po Adolfovi prichádza Josif. Kefírer, ktorý sa na českej laktoscéne objavil iba nedávno, má teraz možno nového protivníka. Prichádza Mlíkomouš.

Zatiaľ o ňom nie je veľa informácií. Web Mlíkomouša pozostáva z úvodnej obrazovky s veľkým ZAKOUPIT a vizualizáciou ochuteného mlieka. Po snahe kliknúť sa objaví nápis JIŽ BRZY.

To, či sa jedná o toho istého zadávateľa, ktorý priniesol brand Kefírer nie je známe, i keď vizuálne stvárnenie a komunikácia sú takmer identické. Opäť sa využíva ikonická silueta s negative space a výraznou typografiou, či dvojzmyselné slogany ako “Přivítej jaro” s pravdepodobným odkazom na jar 1968. Vidieť môžete napríklad na webe či Facebooku.

13133149_1128694310483986_5438697042933447008_n 13124454_1128117580541659_4017972243956088160_n

2 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pinterest predstavil upravené logo

Možno ste ho už zaregistrovali, možno nie. Každopádne, platforma s pripináčikom v logu nedávno osviežila svoj brand novým fontom.Otázkou ostáva,…
pokračovanie článku

Nový partner – DTP Tools

DTP Tools ponúka množstvo zaujímavých plug-inov pre InDesign, QuarkXPress a FrameMaker. DTP Tools, ako partner DeTePe, ponúka našim registrovaným čitateľom zľavu…
pokračovanie článku

ChildLine – First Step

Buck, dizajnérsky zameraná produkčná spoločnosť, prišla nedávno s novým animovaným filmom venujúcim sa chúlostivej téme – sexuálnemu zneužívaniu detí.…