Nová kampaň IKEA: Stolík za 3 kávy?

Podľa najnovšej printovej kampane švédskej značky je to možné. Pozrite sa na ďalšie príklady toho, aké dostupné sú podľa vizuálov jej výrobky.Autorom kampane je agentúra Memac Ogilvy & Mather, ktorá ju pripravila pre divíziu IKEA v Saudskej Arábii. Ako sa vám páči ich nápad a mierne minimalistické spracovanie?

ikea4 ikea5 ikea3 ikea2_1

 

zdroj: adsoftheworld.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Umenie mesta: Živá mapa diel vo verejnom priestore Bratislavy

Galéria mesta Bratislavy spúšťa online databázu, ktorá bude prinášať komplexné informácie o umeleckých realizáciách v uliciach hlavného mesta. Projekt Umenie mesta mapuje umelecké diela vo verejnom priestore Bratislavy od 2. polovice 20. storočia a zahŕňa sochy, fontány, mozaiky, nástenné maľby, a ďalšie umelecké diela či výtvarné artefakty.