Nová kampaň IKEA: Stolík za 3 kávy?

Podľa najnovšej printovej kampane švédskej značky je to možné. Pozrite sa na ďalšie príklady toho, aké dostupné sú podľa vizuálov jej výrobky.Autorom kampane je agentúra Memac Ogilvy & Mather, ktorá ju pripravila pre divíziu IKEA v Saudskej Arábii. Ako sa vám páči ich nápad a mierne minimalistické spracovanie?

ikea4 ikea5 ikea3 ikea2_1

 

zdroj: adsoftheworld.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ateliérové nakladatelství: PETER BIĽAK

Ateliér Tvorby písma a typografie pražské UMPRUM vás v rámci semestrálního zadání „Vytvořte obsah ateliérového nakladatelství” zve na třetí a zároveň…
pokračovanie článku

Čím nevoňajú čítačky kníh

Mohol by som jednoducho napísať: „papierom a tlačou“, a bolo by. Lenže by to nebola celá pravda i keď práve papier…