Keď sa povie škandinávsky dizajn: Branding pre Sparebanken Møre

Najväčší z finančných domov v západnom Nórsku má novú identitu od Scandinavian Design Group.

Segment finančníctva sa dynamicky rozrastá o nových hráčov, ktorý ponúkajú inovatívne služby. Na to chce reagovať aj Sparebanken. Paralelne s aktualizáciou produktového portfólia preto prichádza aj s novou vizualitou.

Finačný dom sa nachádza v jednom z najinovatívnejších regiónov Nórska, čo bolo odrazovým mostíkom pre stratégiu značky.

Identita pracuje s modulárnym systémom prvkov, tzv. stavebných blokov, ktoré odkazujú na spoluprácu v lokálnej komunite a zároveň umožňujú prepájanie rôznych konceptov a produktov v rámci portfólia Sparebanken Møre.

Výrazná farebnosť ladená v tónoch technologickej modrej a akcentom v podobe bielej či zelenej pôsobií ako silný zjednocujúci faktor v rámci celej identity.

Abstraktné tvary, ktoré dobre fungujú naprieč rôznymi výstupmi od propagačných materiálov až po platobné karty, poslúžili zároveň ako východisko pri tvorbe jazyka ikoniek. Knižnica týchto symbolov pre digitál aj print obsahuje viac ako stovku symbolov.

Výsledný dojem z identity je seriózny no zároveň svieži a súčasný s dobre zvládnutou škandinávskou estetikou.

zdroj: SDG

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Saxa Rebrand

Dávka strategie, zkreslení, inspirace a špička dědictví Velké Británie přemění Saxa na značku, která má větší hodnotu než její…
pokračovanie článku

Získajte zľavu 20% na Creative Cloud

Získajte kolekciu viac než 20 kreatívnych aplikácií. Pôvodná cena 59,99 €/mesačne, teraz 47,99 €/mesačne. Ponuka sa končí 2. septembra.