Nová identita agentúry DAVID sa na vec pozerá z profilu

Reklamná a kreatívna agentúra pomenovaná po legendárnom Davidovi Ogilvym vznikla pred desiatimi rokmi v Brazílii a Argentíne. Dnes má kancelárie vo viacerých veľkých mestách na oboch pologuliach, za sebou množstvo kampaní a najnovšie aj update vizuálnej identity.

Nový branding vznikol v madridskej pobočke agentúry. Do popredia stavia iniciálu z názvu a zároveň krstného mena jej “zakladateľa”. Do písmena autorský tím zasadil štylizovaný profil Ogilvyho s jeho neodmysliteľnou fajkou. Symbol je pripojený na koniec nového, výraznejšieho wordmarku v custom typografii DAVID heavyweight.

Tu však nová identita nekončí, skôr naopak. “Déčko” je pomyselným odrazovým mostíkom pre tvorbu ďalších profiloviek jednotlivých ľudí, ktorí tvoria agentúru DAVID. Z tohto prvku tak vznikajú jedinečné vizuály, ktoré sa v identite objavujú v rôznych formách – jednotlivo aj na spôsob vzorov, s typografiou aj samostatne.

Každý člen tímu má teda k dispozícii vlastnú, prispôsobenú verziu identity, pre použitie v komunikácii s klientmi.

zdroj: Marketing Communication News

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logá a trendy na rok 2016

Aktuálny rok sa nám pomaly blíži ku koncu a tak je jasné, že sa postupne začnú objavovať rôzne hodnotiace…
pokračovanie článku

DOUBLE ATELIER hľadá stážistu

Ak sa chceš byť náš stážista, pošli nám na info@doubleatelier.sk svoj životopis a portfólio a napíš nám, prečo by si…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Juice Drinkers

Juice Drinkers je místo vytvořené mladými a všemu otevřenými lidmi. Deset let servírují čerstvě vymačkané ovocné a zeleninové šťávy.