Sila značky – séria vizuálov so zaujímavou myšlienkou

Branding je často dôležitejší ako si mnohí ľudia myslia. O tom je aj nasledovný projekt od Norte Branding, ktorý trochu mieša svetoznáme značky a ich produkty, aby práve na význam silnej značky poukázal.

V sérii vizuálov tak môžete vidieť ikonické logá a produkty. Má to však háčík. Vidíte nápis Marlboro, nezameniteľnú kombináciu bielej a červenej, ale niečo je inak. Namiesto cigariet sa totiž branding nachádz na obale AirPods. V podobnom duchu sa nesú aj ďalšie obrázky. Nechýba Redbull, Heinz či Nescafé – opäť umiestnené na produktoch, ktoré k nim nepatria.

Napriek tomu na prvý pohľad človek vie, o ktorú značku sa jedná – práve vďaka dobre známemu logu či farbám. Dokonca tak, že v našich očiach na sekundu dokáže silná značka prekonať hranice produktu, ktorý reprezentuje.

Autormi konceptu sú dizajnéri zo španielskeho štúdia Norte Branding.

zdroj: Packaging of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockup bilbordu zadarmo!

Na graphicburger aktuálne nájdete aj tento mockup bilbordu. Môžete prostredníctvom neho prezentovať svoje práce týkajúce sa napríklad reklamnej…
pokračovanie článku

Recenzia: Leica Sofort

Fotografujem rád. Dierkovou komorou, mobilom, analógovým fotoaparátom, digitálom…Baví ma hľadať pekné svetlo a kompozície. S instantným fotoaparátom som však doteraz…