Na skok: Velká Pardubická má nové logo

Súťaž nedávno predstavila logo, ktoré nie je poprvýkrát v histórií späté s konkrétnym sponzorom. Najznámejšie české závody o dlhoročného partnera prišli minulý rok a zatiaľ je možný i scenár, v ktorom sa pobeží ďalej bez partnera v názve. S tým počíta aj aktuálne logo.

To pracuje s bezpätkovou groteskou, nad ktorou “skáče” jazdec na koni, stvárnený v linke. Jej predlohou pokiaľ ide o inšpiráciu mala byť podľa oficiálnych informácií aj trať, na ktorej sa súťaž koná. Logo má byť využívané v bielej i zelenej variante.

Oproti predchodcovi pôsobí nové logo pokojnejším a vyrovnanejším dojmom, a to aj napriek dynamickejšej póze koňa s jazdcom (jazdca s koňom?), ktorá ich zvečňuje v skoku. Oproti frenetickému šprintu s napínavo pritisnutým džokejom ku konskej šiji v pôvodnom logu sú línie toho nového čistejšie a viac vyvážené.

 

Staré a nové 

 

Možno by pri značke s dlhoročnou tradíciou nebol zlým krokom pätkový font, ktorý by narozdiel od súčasného pretlaku sans serif logotypov dodal logu ten správny “historický” punc.

Ako sa nové logo páči vám? Dajte nám vedieť.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

SATELIT – výzva k predkladaniu výstavných projektov

Slovenské centrum dizajnu vyzýva kurátorov, dizajnérov a dizajnérske štúdia a školy k predkladaniu výstavných projektov do Výstavného a informačného bodu SATELIT na rok…
pokračovanie článku

Cadillac má novú identitu od Mother Design

Automobilka, ktorá vznikla ešte na začiatku 20. storočia, chce redizajnom vniesť do svojho brandingu novú energiu. Najvýraznejšou zmenou je flat emblém v jedinej farbe.