Písma od Monotype v super predplatnom

Monotype Library Subscription, o ktorom sme už v minulosti písali, je stále k dispozícii. Zaujímavý model predplatného vám umožňuje mať prístup k rozsiahlej databáze písiem pod hlavičkou Monotype.

Podľa Bretta Zuckera, viceprezidenta produktového manažmentu Monotype je model predplatného spôsobom, ako môžu zákazníci najmä z radov freelance dizajnérov naplno využívať flexibilitu, predvídateľnosť a kreatívnu paletu, ktorú kolekcia písiem poskytuje.

Knižnica je teda výhodná najmä pre tých, ktorí potrebujú prístup k veľkému množstvu prémiových fontov pre svoje projekty, avšak rozhodujúca je pre nich cena – v tomto prípade vcelku priaznivá. Monotype Library Subscription je totiž možné získať buď na mesačnej alebo ročnej báze – za 14.99$/mesačne, resp. 119.99$/ročne. Všetky fonty, ku ktorým budete môcť pristupovať sa inštalujú prostredníctvom SkyFonts, jedným klikom.

Čo všetko možno v rámci zbierky očakávať?
V rámci kolekcie získate prístup k písmam od Monotype, Linotype, ITC, Ascender alebo Bitstream. Tešiť sa môžete na kúsky ako Frutiger®, Helvetica®, Metro® Nova či Neue Haas Unica. Samozrejme, katalóg nie je knihou s uzavretým počtom strán. Nové písma budú v budúcnosti pribúdať. V porovnaní s klasickým spôsobom licencovania, je zrejmá aj väčšia miera už spomínanej flexibility. Dizajnéri by prostredníctvom Library Subscription mali získať prístup k väčšiemu množstvu fontov, ktoré následne môžu pružnejšie využívať pri svojej práci – a to za zlomok ceny, ako by tomu bolo v prípade bežnej licencie.

Enterprise License
Druhá novinka, spomínaná v úvode, sa týka veľkých spoločností a tímov, ktorých práca si vyžaduje využívanie písiem v rámci celej organízuácie, či už ide o web, desktop alebo iné. To všetko za jeden poplatok, pričom cenová ponuka je prispôsobená špecifickým potrebám klienta. Ideálne, ak potrebujete rozsiahle právomoci ku konkrétnemu fontu.

Viac o predplatnom si môžete prečítať na oficiálnej stránke.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Teta Drogerie má novú vizuálnu identitu

21 rokov. Presne toľko uplynulo od otvorenia prvej predajne siete drogérií Teta. Dnes prichádza tento koncern s novým logom,…