Mliečna revolúcia: Pokračovanie Kefírera?

Po Adolfovi prichádza Josif. Kefírer, ktorý sa na českej laktoscéne objavil iba nedávno, má teraz možno nového protivníka. Prichádza Mlíkomouš.

Zatiaľ o ňom nie je veľa informácií. Web Mlíkomouša pozostáva z úvodnej obrazovky s veľkým ZAKOUPIT a vizualizáciou ochuteného mlieka. Po snahe kliknúť sa objaví nápis JIŽ BRZY.

To, či sa jedná o toho istého zadávateľa, ktorý priniesol brand Kefírer nie je známe, i keď vizuálne stvárnenie a komunikácia sú takmer identické. Opäť sa využíva ikonická silueta s negative space a výraznou typografiou, či dvojzmyselné slogany ako “Přivítej jaro” s pravdepodobným odkazom na jar 1968. Vidieť môžete napríklad na webe či Facebooku.

13133149_1128694310483986_5438697042933447008_n 13124454_1128117580541659_4017972243956088160_n

2 comments
Napísať odpoveď pre dartak Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako vznikajú značky – online

Vojdete do predajne s kozmetikou a je vám tam príjemne. Prechádzate sa a strávite tam oveľa viac času ako ste pôvodne zamýšľali. Pekný interiér, kvety, prítmie, vôňa. Toto je značka.
pokračovanie článku

DeTePe už aj na Instagrame

Sledujte nás aj na Instagrame! www.instagram.com/detepe.sk/
pokračovanie článku

Zaujímavé zdroje z HungryJPEG

Portál HungryJPEG, na ktorom môžete nájsť množstvo užitočných zdrojov pre vaše projekty, aktuálne ponúka aj tento týždňový výber…
pokračovanie článku

Súkromný manuál pre tvorbu manuálov

Po dlhšom čase som bol oslovený so žiadosťou na korigovanie a otextovanie dizajn manuálu tej a tej spoločnosti. Kedysi som…