Typografický dizajn Jeffa Rogersa

Jeff Rogers je multidisciplinárny dizajnér a ilustrátor z Brooklynu, ktorý sa špecializuje na zákazkovú tvorbu písma. Jeff mieša analógové i digitálne techniky. Jeho práca prilákala pôsobivý zoznam klientov, ktorý zahŕňa napríklad značku Nike, magazín The New York Times, McDonald, Google DreamWorks, Ford, Nickelodeon a Urban Outfitters.

Jeff sa narodil v Dallase, Texas. Jeff počul volanie umenia a pracoval ako dizajnér, webdizajnér, art director, pokiaľ sa presunul do New Yorku v roku 2008. Čoskoro sa stal súčasťou tímu legendy dizajnu Gail Andersonovej na SpotCo a vytvoril plagáty pre reklamnú agentúru špecializujúcu sa na divadlo Broadway. V máji roku 2010, si otvoril vlastné stúdio, kde pôsobil s veľkou skupinou klientov, na širokej škále projektov, vrátane písma na zakázku, nástenné maľby, knižný dizajn, branding a plagáty.

xmascard1b

WorkLife1c

 

ToBe-1

Playwrights-Horizons-Brochure-2722

NYC1a-FIXED

NothingDies-1

NIKE-bulbs-logo-JR

Chipotle-wallArt1

howdyjeff-Wired1

FastCo-USD-detail1

Beautiful-Noise-v2BIG

April

ACUToday-1e

12552240_160291551012866_864844938_n

12547722_597972117017764_1069574247_n-1024x793

11899670_932984186768354_1932706035_n

11008006_744073789039605_2095156238_n

10755858_408409309322552_512155505_n

213d89e71bb0f3eeefef7853e8c9cc16

6ee41febaa5eb80c6347d1f9b57b5808

 

Zdroj: fromupnorth.com, itsmachas.com

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Praha 8 má nové logo

Mestská časť Praha 8 nedávno predstavila svoje nové logo. Nový identifikačný znak vzišiel z verejnej súťaže, o ktorú bol veľký…
pokračovanie článku

Vizuální styl od londýnského studia DutchScot

DutchScot se sídlem v Peckhamu se pohybuje v oblasti designu a brandování – od pojmenování, reklamy, copywritingu, firemních identit, digitálního tisku až po interiérový design a další.