ITV má nové… logá

Televízna stanica prichádza s novou kampaňovo orientovanou identitou, ktorá prezentuje jej logo v neobvyklých kontextoch a formách.

Projektu sa zúčastnilo celkovo 52 dizajnérov. Počet nie je náhodným číslom – presne toľko je aj týždňov v roku. Každé novozniknuté logo tak dostane rovnaký priestor a zároveň má byť tento počet zárukou dynamiky, ktorá bude pravidelne predeľovať programy a reklamy vo vysielaní.

Cieľom kurátorovaného výberu bol okrem iného aj prezentovať rozličnosť a pestrosť kreatívneho priemyslu v Británii. ITV preto oslovilo viacero univerzít či kreatívnych agentúr, ktoré sa mohli zapojiť do výzvy. Zadaním bolo vytvoriť interpretáciu loga ITV, ktorá bude stvárnená v akejkoľvek forme, či už ako socha, objekt, film a inšpirovaná témami súvisiacimi s televíziou, komunikáciou a technológiami.

Ak si chcete pozrieť projekt ako celok, nájdete ho TU. Okrem vizuálov nechýbajú ani videá s tvorcami jednotlivých konceptov.

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Najkrajšie obálky od Penguinu I.

Neviem ako pre vás, ale pre mňa je Penguin vydavateľstvom, ktorého obaly kníh ma vedia zaujať. Samozrejme, super…
pokračovanie článku

Pozrite si online výstavu FILLA – FULLA

Výstava, ktorá sa venuje tvorbe dvoch klasikov českého a slovenského moderného umenia je dostupná vo virtuálnej podobe aj s výkladom.