ITV má nové… logá

Televízna stanica prichádza s novou kampaňovo orientovanou identitou, ktorá prezentuje jej logo v neobvyklých kontextoch a formách.

Projektu sa zúčastnilo celkovo 52 dizajnérov. Počet nie je náhodným číslom – presne toľko je aj týždňov v roku. Každé novozniknuté logo tak dostane rovnaký priestor a zároveň má byť tento počet zárukou dynamiky, ktorá bude pravidelne predeľovať programy a reklamy vo vysielaní.

Cieľom kurátorovaného výberu bol okrem iného aj prezentovať rozličnosť a pestrosť kreatívneho priemyslu v Británii. ITV preto oslovilo viacero univerzít či kreatívnych agentúr, ktoré sa mohli zapojiť do výzvy. Zadaním bolo vytvoriť interpretáciu loga ITV, ktorá bude stvárnená v akejkoľvek forme, či už ako socha, objekt, film a inšpirovaná témami súvisiacimi s televíziou, komunikáciou a technológiami.

Ak si chcete pozrieť projekt ako celok, nájdete ho TU. Okrem vizuálov nechýbajú ani videá s tvorcami jednotlivých konceptov.

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V jednoduchosti je krása

Instagram nemusí byť iba o filtrami nadopovaných gastro denníkoch. Peechaya Burroughs na svojom Instagrame zverejňuje oku lahodiace kompozície, ktoré…
pokračovanie článku

Typotheque type specimen

Najvýznamnejší slovenský dizajnér písma súčasnosti Peter Biľak a jeho holandské štúdio Typotheque nedávno vydali šikovný vzorkovník uľahčujúci voľbu a kombináciu…
pokračovanie článku

Grafický dizajnér offline junior

Rozvíjajúce sa grafické štúdio hľadá grafika, ktorý už skúsenosť s grafikou má, chce sa však rozvíjať ďalej v plne profesionálnom…