ITV má nové… logá

Televízna stanica prichádza s novou kampaňovo orientovanou identitou, ktorá prezentuje jej logo v neobvyklých kontextoch a formách.

Projektu sa zúčastnilo celkovo 52 dizajnérov. Počet nie je náhodným číslom – presne toľko je aj týždňov v roku. Každé novozniknuté logo tak dostane rovnaký priestor a zároveň má byť tento počet zárukou dynamiky, ktorá bude pravidelne predeľovať programy a reklamy vo vysielaní.

Cieľom kurátorovaného výberu bol okrem iného aj prezentovať rozličnosť a pestrosť kreatívneho priemyslu v Británii. ITV preto oslovilo viacero univerzít či kreatívnych agentúr, ktoré sa mohli zapojiť do výzvy. Zadaním bolo vytvoriť interpretáciu loga ITV, ktorá bude stvárnená v akejkoľvek forme, či už ako socha, objekt, film a inšpirovaná témami súvisiacimi s televíziou, komunikáciou a technológiami.

Ak si chcete pozrieť projekt ako celok, nájdete ho TU. Okrem vizuálov nechýbajú ani videá s tvorcami jednotlivých konceptov.

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Nina

„Kontaktovali nás Vero Smith, abychom jim pomohli rozvinout vizuální identitu a navrhli obal pro jejich novou značku zdravých, ručně…
pokračovanie článku

Typoskript 1.2.0 je na svete

V týchto dňoch bola vydaná nová verzia pluginu Typoskript 1.2.0. V novej verzii pribudol progress bar a pár ďalších vylepšení. Novú…