Jej zámerom je upozorniť na fakt, že viac ako 225 000 starších ľudí niekedy celý týždeň neprehovorí s nikým jediné slovo. Z každej predanej tabuľky čokolády v limitovanom obale venoval Cadbury približne 33 centov na iniciatívu AgeUK, ktorá sa seniorom a službám pre nich venuje.
Osamelosť je podľa riaditeľky charitatívnej organizácie veľkým problémom, pretože sa postupne môže odraziť aj na celkovom zdraví človeka. Z prieskumu, ktorý v rámci kampane realizovali, vyšlo, že viac ako 2,5 milióna ľudí vo veku nad 65 rokov často komunikuje s tromi či menej ľuďmi, ktorých poznajú. Vyššie spomenutá kategória dôchodcov dokonca mlčí celý týždeň.
V rámci kampane sa snažili jej autori motivovať, aby starším ľuďom vo svojom okolí “svoje slová venovali”. Práve to podľa prieskumu uviedlo takmer 70% respondentov ako niečo, čo ich mnohokrát motivuje vyjsť medzi ľudí.
Dizajn z minulého rok od Design Bridge bol nominovaný na Peoople’s Choice Award v rámci Pentawards 2020 a nedávno si odniesol aj Wood Pencil v rámci D&AD Awards.
Ako sa vám nápad a myšlienka páčia?
zdroj: Pentawards, Huffington Post“Mlčanlivý” obal Cadbury nominovaný na Pentawards!