“Mlčanlivý” obal Cadbury nominovaný na Pentawards!

Svetoznámy výrobca čokolád predstavil minulý rok obal, ktorý vyzeral vcelku odlišne od tých, na ktoré sme zvyknutí. Dôvodom bola kampaň, ktorá propaguje dôležitú myšlienku.

Jej zámerom je upozorniť na fakt, že viac ako 225 000 starších ľudí niekedy celý týždeň neprehovorí s nikým jediné slovo. Z každej predanej tabuľky čokolády v limitovanom obale venoval Cadbury približne 33 centov na iniciatívu AgeUK, ktorá sa seniorom a službám pre nich venuje.

Osamelosť je podľa riaditeľky charitatívnej organizácie veľkým problémom, pretože sa postupne môže odraziť aj na celkovom zdraví človeka. Z prieskumu, ktorý v rámci kampane realizovali, vyšlo, že viac ako 2,5 milióna ľudí vo veku nad 65 rokov často komunikuje s tromi či menej ľuďmi, ktorých poznajú. Vyššie spomenutá kategória dôchodcov dokonca mlčí celý týždeň.

V rámci kampane sa snažili jej autori motivovať, aby starším ľuďom vo svojom okolí “svoje slová venovali”. Práve to podľa prieskumu uviedlo takmer 70% respondentov ako niečo, čo ich mnohokrát motivuje vyjsť medzi ľudí.

Dizajn z minulého rok od Design Bridge bol nominovaný na Peoople’s Choice Award v rámci Pentawards 2020 a nedávno si odniesol aj Wood Pencil v rámci D&AD Awards.

Ako sa vám nápad a myšlienka páčia?

zdroj: Pentawards, Huffington Post“Mlčanlivý” obal Cadbury nominovaný na Pentawards!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť