McDonald’s láka do znovuotvorených prevádzok novou kampaňou

Vizuály zložené z pár desiatok pixelov neobsahujú žiaden branding, no aj tak je jasné o akú značku sa jedná.

McDonald’s v kampani ťaží z faktu, že patrí k tým značkám, ktoré sú rozpoznateľné napríklad podľa farby. Alebo farieb, ako je to v tomto prípade. Rozpixelované zábery jedla z ponuky fast food reťazca a nenápadný headline Guess who’s back sú všetkým, čo vizuály obsahujú.

Kampaň pre značku vytvorila agentúra TBWA Paris.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

AHA ocenená na Red Dot Awards

Sú knihy, ktoré prečítate a odložíte na policu. A potom sú tu také, ku ktorým sa budete vracať a radi si…
pokračovanie článku

Vtipný redizajn starého známeho šachu

Na internete je dostupných množstvo verzií šachu – či už v klasickej podobe, alebo rôzne fantasy či sci-fi formáty.…