McDonald’s láka do znovuotvorených prevádzok novou kampaňou

Vizuály zložené z pár desiatok pixelov neobsahujú žiaden branding, no aj tak je jasné o akú značku sa jedná.

McDonald’s v kampani ťaží z faktu, že patrí k tým značkám, ktoré sú rozpoznateľné napríklad podľa farby. Alebo farieb, ako je to v tomto prípade. Rozpixelované zábery jedla z ponuky fast food reťazca a nenápadný headline Guess who’s back sú všetkým, čo vizuály obsahujú.

Kampaň pre značku vytvorila agentúra TBWA Paris.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hľadáme grafika– M KREO

Do našej reklamnej agentúry v Žiline hľadáme človeka, ktorý postráži grafiku a typografiu vo vizuáloch pre klientov z rôznych oblastí. Kreatívca,…
pokračovanie článku

Nová rozprávková kniha Websterovci 2 – Zo života pavúkov

Väčšina z nás, keď vidí pavúka, tak sa zamračí. Ale akonáhle uvidí Websterovcov, usmeje sa. Druhá séria obľúbeného seriálu je od 26. septembra v kinách. Vo Vydavateľstve SLOVART práve vychádza nová knižka Websterovci 2 – Zo života pavúkov, ktorú podľa filmovej predlohy napísala Vanda Rozenbergová. Kto si nestihol pozrieť príbehy pavúčej rodiny v kine, určite ho poteší správa, že ich do svojho vianočného programu zaradila RTVS.