McDonald’s láka do znovuotvorených prevádzok novou kampaňou

Vizuály zložené z pár desiatok pixelov neobsahujú žiaden branding, no aj tak je jasné o akú značku sa jedná.

McDonald’s v kampani ťaží z faktu, že patrí k tým značkám, ktoré sú rozpoznateľné napríklad podľa farby. Alebo farieb, ako je to v tomto prípade. Rozpixelované zábery jedla z ponuky fast food reťazca a nenápadný headline Guess who’s back sú všetkým, čo vizuály obsahujú.

Kampaň pre značku vytvorila agentúra TBWA Paris.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť

Pripravujeme

Na budúci týždeň Vám okrem iného predstavíme: plug-in pre InDesign, ktorý Vám dokáže výrazne zjednodušiť prácu, ak pracujete…
pokračovanie článku

Tri Fold Brochure MockUp zadarmo

Stiahnite si bezplatne PSD mockup brožúry. Vizuál je realisticky spracovaný vďaka čomu môžete svoju prácu prezentovať profesionálnym spôsobom.