Najznámejší slovenské rastlinné nátierky pridali v novom roku do svojho portfólia KRÉMOVÚ nátierku – a rovno v štyroch príchutiach. Tá navyše prichádza v modernom dizajne a s redizajnovaným logom od Pergamenu.
Nekompromisná kampaň
Uvedenie nových produktov sprevádza kampaň z dielne KOMPLOT Advertising s claimom V nátierkach sme doma. Cieli na spotrebiteľa, ktorý nerobí kompromis medzi zdravou stravou a výnimočnou chuťou.
Lunter KRÉMOVÁ v kampani sľubuje koniec večnej dilemy, či jesť zdravo alebo chutne. 100% prírodná, 100% zdravá a 100% chutná novinka oslovuje chuťové bunky všetkých milovníkov nátierok, a to pri priamej konzumácií naturálnej, cesnakovej, kapiovej či kôprovej príchute alebo dokonca aj na sladko – ako zdravý rastlinný cheesecake.
Vizuál sa objaví na OOH bigboardoch a letákoch v maloobchodných sieťach. V rámci ochutnávok v retail sieťach majú desaťtisíce zákazníkov možnosť ochutnať výnimočnú chuť Lunter novinky. V rámci kampane „Lunter KRÉMOVÁ – V nátierkach sme doma“, ktorá odštartovala od tretieho februára 2020 a potrvá do konca marca 2020, sú používané aj online spoty rôznej dĺžky.
Všetky benefity pod jednou strechou
Lunter súčasne s novinkou predstavuje aj nový dizajn obalov a loga. V súlade s misiou spoločnosti, aktuálne logo v tvare domčeka spája všetky hodnoty spoločnosti. Pozadie loga priblížila marketingová manažérka značky, Anna Buzinkay:
„Meno je už tradične zárukou kvality, domček predstavuje tradičnú rodinnú výrobu a chuť domova. Srdce je nielen symbolom lásky, s ktorou pripravujeme všetky produkty, ale tiež zdravia.“
Staré vs. nové
V rámci modernizácie obalu pribudla chutná kanapka, ktorá demonštruje možný spôsob servírovania. Pečať 100% rastlinného pôvodu a vyššie spomínané hlavné benefity značky Lunter sú súčasťou novej grafiky, používanej na plne recyklovateľnom obale.
zdroj: Lunter