Lunter má KRÉMOVÚ novinku aj nové logo

Najznámejší slovenské rastlinné nátierky pridali v novom roku do svojho portfólia KRÉMOVÚ nátierku – a rovno v štyroch príchutiach. Tá navyše prichádza v modernom dizajne a s redizajnovaným logom od Pergamenu.

Nekompromisná kampaň

Uvedenie nových produktov sprevádza kampaň z dielne KOMPLOT Advertising s claimom V nátierkach sme doma. Cieli na spotrebiteľa, ktorý nerobí kompromis medzi zdravou stravou a výnimočnou chuťou.

Lunter KRÉMOVÁ v kampani sľubuje koniec večnej dilemy, či jesť zdravo alebo chutne. 100% prírodná, 100% zdravá a 100% chutná novinka oslovuje chuťové bunky všetkých milovníkov nátierok, a to pri priamej konzumácií naturálnej, cesnakovej, kapiovej či kôprovej príchute alebo dokonca aj na sladko – ako zdravý rastlinný cheesecake.

Vizuál sa objaví na OOH bigboardoch a letákoch v maloobchodných sieťach. V rámci ochutnávok v retail sieťach majú desaťtisíce zákazníkov možnosť ochutnať výnimočnú chuť Lunter novinky. V rámci kampane „Lunter KRÉMOVÁ – V nátierkach sme doma“, ktorá odštartovala od tretieho februára 2020 a potrvá do konca marca 2020, sú používané aj online spoty rôznej dĺžky.

Všetky benefity pod jednou strechou

Lunter súčasne s novinkou predstavuje aj nový dizajn obalov a loga. V súlade s misiou spoločnosti, aktuálne logo v tvare domčeka spája všetky hodnoty spoločnosti. Pozadie loga priblížila marketingová manažérka značky, Anna Buzinkay:

„Meno je už tradične zárukou kvality, domček predstavuje tradičnú rodinnú výrobu a chuť domova. Srdce je nielen symbolom lásky, s ktorou pripravujeme všetky produkty, ale tiež zdravia.“

Staré vs. nové

V rámci modernizácie obalu pribudla chutná kanapka, ktorá demonštruje možný spôsob servírovania. Pečať 100% rastlinného pôvodu a vyššie spomínané hlavné benefity značky Lunter sú súčasťou novej grafiky, používanej na plne recyklovateľnom obale.

zdroj: Lunter

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

AC Milan s novým logom aj custom fontom

DixonBaxi je londýnská brandingová agentúra, ktorá najnovšie pripravila redizajn identity známeho futbalového klubu. Načasovanie rebrandu súvisí so začiatkom…
pokračovanie článku

Side project na dnes – Kefková kaligrafia

Sebastian Lester je britský type dizajnér, ktorý je zároveň autorom viacerých krátkych videí. Tie spája ich hlavná myšlienka…
pokračovanie článku

Hlavnú cenu Slovenská hra roka získal steampunkový titul Vaporum: Lockdown

Slovenská videoherná tvorba neprestajne napreduje a aj u nás vznikajú každoročne desiatky titulov, ktoré hrajú milióny hráčov po celom svete. Slovenská asociácia herných vývojárov preto každoročne udeľuje ocenenie Slovenská hra roka, aby tak vyzdvihla tie najkvalitnejšie digitálne hry so slovenským pôvodom.