Ach, tie obaly – 2PEPPERS

Název 2PEPPERS okamžitě všem zákazníkům napovídá, že produkt před nimi je pálivá omáčka. Jde o sérii omáček na maso, ryby a drůbež. Vizuální identita je založena na piktogramech zvířat, která jsou poskládána ze dvou papriček.

Balení je navrženo bez použití loga. Rozpoznání funguje prostřednictvím identifikačního systému, který sází na proměnné piktogramy a typografii.

Zdroje: packagingoftheworld, britishdesign

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Stiahnite si A4 Mockup zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na mockup printového formátu A4, ktorý nájdete na portáli Graphic Burger. Prostredníctvom neho…
pokračovanie článku

LOH 2020 Tokio predstavujú logo

Najbližšia letné olympijské hry nás čakajú až o rok. Už teraz však bolo predstavené logo pre tie ďalšie –…
pokračovanie článku

Sklo VŠVU časť prvá: dizajn

Galéria Satelit predstavuje prierezovú výstavu študentských prác zameraných na dizajn a úžitkové umenie z Ateliéru Sklo Vysokej školy výtvarných umení. Práce vznikli počas posledných desiatich rokov, keď sa vedenia ateliéru ujal v roku 2010 doc. Mgr. art. Patrik Illo. Na výstave sú ukážkami prác zastúpení aj traja pedagógovia ateliéru – Patrik Illo, Palo Macho a Milan Opálka. Je to prvá z plánovanej dvojice výstav, časť druhá sa uskutoční v nasledujúcom roku a zmapuje práce študentov zamerané na voľnú sklársku tvorbu. Toto rozvrstvenie vyplýva z koncepcie ateliéru, ktorá dáva rovnaký priestor obom líniám rámcujúcim disciplínu sklo – a to dizajnu aj voľnému umeniu.