Ach, tie obaly – 2PEPPERS

Název 2PEPPERS okamžitě všem zákazníkům napovídá, že produkt před nimi je pálivá omáčka. Jde o sérii omáček na maso, ryby a drůbež. Vizuální identita je založena na piktogramech zvířat, která jsou poskládána ze dvou papriček.

Balení je navrženo bez použití loga. Rozpoznání funguje prostřednictvím identifikačního systému, který sází na proměnné piktogramy a typografii.

Zdroje: packagingoftheworld, britishdesign

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Bokeh Effect pre Photoshop za 5 dolárov!

Dnes pre vás máme zaujímavý tip na Photoshop efekt, s ktorým pridáte vašim fotkám profesionálny vzhľad s pôsobivým rozostrením.
pokračovanie článku

Font dňa – Ounce

zľava 75% do 30. apríla
pokračovanie článku

Mixcloud má desať rokov a novú identitu

Streamovacia platforma dnes ponúka zhruba 50 miliónov rádio staníc, mixov či podcastov, ktoré počúvajú desiatky miliónov ľudí. Značka sa po dosiahnutí nového míľniku rozhodla pre refresh svojho vizuálu.
pokračovanie článku

MockUp knihy za 13 dolárov!

Na graphicriver nájdete aktuálne aj vydarené prezentačné zábery kníh. Ak teda hľadáte kvalitný mockup na predstavenie nového titulu,…