Ach, tie obaly – 2PEPPERS

Název 2PEPPERS okamžitě všem zákazníkům napovídá, že produkt před nimi je pálivá omáčka. Jde o sérii omáček na maso, ryby a drůbež. Vizuální identita je založena na piktogramech zvířat, která jsou poskládána ze dvou papriček.

Balení je navrženo bez použití loga. Rozpoznání funguje prostřednictvím identifikačního systému, který sází na proměnné piktogramy a typografii.

Zdroje: packagingoftheworld, britishdesign

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Čo je nové v InDesigne? Prvý update v roku 2014.

Po Photoshope prinášame info aj o novinkách v ďalšom programe z dielne Adobe. Tentoraz si môžete prečítať, akými zmenami a vylepšeniami prešiel…
pokračovanie článku

Futbalové dresy, ktoré sa vyfarbili

Máte radi futbal? Dnes pre vás máme projekt, ktorý prináša zaujímavý pohľad, nad ktorými sa bežný fanúšik asi…
pokračovanie článku

Aj takto sa dá využiť 3D v grafickom dizajne

Nasledujúce postery dokazujú, že grafický dizajn nemusí byť len obyčajná fotografia. Ak premýšľame o grafickom dizajne, prvá myšlienka sa nám…
pokračovanie článku

Tričká s trochou humoru

Keď ide o oblečenie s dizajnovou potlačou, je asi nemožné nájsť niečo, čo by sa páčilo všetkým. Niekto má rád…