Time Magazine prvýkrát mení logo na titulke

Svetoznámy časopis vymenil svoje ikonické TIME. Prečo?

Dôvod môže byť zrejmý už pri pohľade na nový “názov” magazínu. VOTE je jasným odkazom a zároveň má motivovať ľudí, aby rozhodli o ďalšom smerovaní prostredníctvom vyjadrenia svojho hlasu v nadchádzajúcich prezidentských voľbách v USA.

Obálku vytvoril street artist Shepard Fairey, ktorý s magazínom spolupracoval už v minulosti – možno vám nový cover pripomína jeho staršiu prácu. V roku 2008 vytvoril ikonický vizuál spojený s kampaňou Baracka Obamu.

Práve voľby vidí magazín ako možnosť zmeniť smerovanie, ktorá sa naskytne možno raz za generáciu. Prezidentské voľby v USA totiž vnímajú ako jednu z kľúčových udalostí, ktoré môžu výrazne ovplyvniť aj ďalší vývoj vo svete.

Na obálke najnovšieho čísla tak vidno ženu so zahalenou tvárou. Šatka obsahuje v rámci dekoratívneho motívu aj odkaz na voľby cez urnu. Odkaz je teda jasný.

zdroj: TIME

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dropbox vstupuje na burzu

Cloudová služba Dropbox si prechádza ďalším míľnikom. Po rokoch vylepšovania svojich služieb firma, ktorá prevádzkuje cloudové riešenie obľúbené…
pokračovanie článku

Ako to tí type dizajnéri robia?

Ak vás niekedy zaujímalo ako vyzerá práca dizajnérov zblízka, teraz máte možnosť. Stačí navštíviť tumblr blog s príznačným názvom…