Pes bratislavský: nová kampaň od Pekne & Dobre

Nová komunikácia upozorňuje na celkom voňavý problém. Téma sama osebe dosť polarizuje, bolo preto dôležité nájsť vhodný tón reči.

Naše mesto nie je na hovno

Tak znel prvotný nápad na headline novej kampane pre mesto Bratislava. Jej téma sa však týka aj iných miest. Problém, na ktorý chce nová komunikácia upozorniť, sú totiž pobytové stopy psíčkarov a najmä ich psov.

Nášľapné míny z produkcie štvornohých obyvateľov mesta a ich menej zodpovedných dvojnohých majiteľov polarizujú už sami o sebe. Bolo preto potrebné nájsť miernejší tón hlasu. Počas tvorby kampane prebehlo testovanie na malej vzorke Bratislavčanov, ktoré ukázalo, že napriek tomu, že ide o tému, ktorá veľa z nich hnevá a vie byť emotívna, preferujú ľudia zmierlivejšiu komunikáciu.

Pes bratislavský

Výsledkom je kampaň, ktorú pripravilo štúdio Pekne & Dobre Martina Bajaníka. Jej výstupy sa v súčasnej dobe dostáva aj do verejného priestoru vo forme citylightov a ďalších outdoor nosičov ale aj vo forme microsite s vtipnou URLkou pesbratislavsky.sk. Na nej sa mesto snaží prvýkrát formulovať nároky na správanie psov a psíčkarov v meste.

Informácie a komunikačný obsah sprevádzajú ilustrácie s  dômyselne zakamuflovanou vydesenou mimikou okolia a vtipnými pointami, ktoré upozorňujú na jednotlivé aspekty problému a konkrétne situácie.

Ostáva iba dúfať, že hravá a nápaditá komunikácia v kombinácii s pekným vizuálom poslúži ako štartovací moment pre riešenie tohto zložitého problému. Na ktorý sme podľa slov autora kampane doteraz všetci srali. Doslovne.

zdroj: Pekne & Dobre

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vianočné vectory zadarmo!

Idú Vianoce a tak nám napadlo, že by sa vám možno mohlo zísť pár vektorových prvkov. Napríklad pre vaše…
pokračovanie článku

Font dňa – Syrup

zľava 25% do 7. decembra
pokračovanie článku

Side project na dnes: 99 Wine Bottles

Side projects, alebo veci, ktorým sa človek venuje, keď zhasne lampu na svojom pracovnom stole, som vždy považoval…