Logokvíz XI. – vyhrajte knihu Ako vyrásť v kreatívnom biznise

Uhádnete, aké spoločnosti sa skrývajú za týmito logami bez textovej zložky? Tentokrát pôjde o logá, ktoré vychádzajú z kruhu. Víťaz od nás získa knihu Ako vyrásť v kreatívnom biznise.

Správne odpovede a víťaza zverejníme 4. apríla 2020.

 

Logo číslo 1

Logo číslo 2

Logo číslo 3

Logo číslo 4

Logo číslo 5

Logo číslo 6

Logo číslo 7

Logo číslo 8

Logo číslo 9

 


E-mailová adresa nebude poskytnutá tretím stranám.

Knihu Ako vyrásť v kreatívnom biznise nám do súťaže venovalo vydavateľstvo Slovart. Ďakujeme!

O knihe

20 rozhovorov o začínaní, fungovaní a podnikaní v kreatívnom biznise z populárnej youtube show Marketing Backstage od Kamila Aujeského. Naučíte sa, ako pracovať efektívnejšie a ako neustále rásť v marketingu, reklame, dizajne či podnikaní, od šikovných ľudí zo slovenských firiem a agentúr ako Zaraguza, Triad, Respect App, Komplot, Milk, Studio Echt, Refresher, Websupport, HB Reavis, Martinus, Google, O2, a mnoho viac. Ponorte sa do množstva tipov, inšpirácií, osobných a zákulisných informácií o tom, ako si vybudovať, udržať alebo vylepšiť vlastný kreatívny biznis.

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

36. seminář UGD: Pokročilé funkce indesignu

FILIP BLAŽEK HUB PRAHA 27. 2. 2014, 19:00 36. seminář UGD bude opět zaměřen na pokročilé funkce programu Adobe InDesign, které…
pokračovanie článku

Nový redesign krekrů Ritz

Mondelēz International spolupracovali s londýnskou kanceláří globální brand design agentury Bulletproof, aby mohli společně navrhnout obal pro Ritz snacking…