Logitech prichádza s omladenou tvárou

Spoločnosť predstavila novú vizuálnu identiou, ktorá je z veľkej časti založená na typografii. Redizajn prichádza s výrazným logotypom a kontrastnou paletou.

Oba spomenuté prvky svojím spôsobom cielia na mladšie publikum, ktoré nemalo také výrazné zastúpenie v predošlej identite. Použité písmo je Brown Pro a samotné logo odkazuje aj na skice písma Futura z dilene Paula Rennera.

Logitech_DesignStudio_Tote-2000x5634_up_Logitech_DesignStudio_4-2000x1125LOG_717_Mag_KeysToGo_TH-2000x1125

Identitu autorsky zastrešilo DesignStudio. Majú za sebou projekty pre klientov ako napríklad Airbnb a o ich práci ste na DeTePe mohli čítať v súvislosti s redizajnom identity Premier League. V jej prípade sa rovnako do popredia dostala výrazná farebnosť. DesignStudio v súčasnosti spolupracuje s Logitech na ďalšom vývoji identity a jej zadefinovaní. Konkrétne výstupy by sa mali objaviť v obchodoch, na obaloch či iných komunikačných kanáloch.

Ako sa vám páči nová identita Logitech?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Inšpirujte sa týmito skvelými postermi

Poster bol prvým marketingovým nástrojom, vďaka Guttenbergovej kníhtlači. Pôvodne pozostával iba z textu a slúžil na informovanie verejnosti o novinkách či nadchádzajúcich…
pokračovanie článku

S tvárou Johna Malkovicha

Koľko tvári človek denne vidí? Skôr než začnete počítať, skúste si predstaviť niečo iné. Všetky tváre, ktoré by…