Premiere League osviežuje identitu novým logom

Anglická futbalová liga predstavila nedávno logo, ktoré bude súťaž reprezentovať v najbližšej sezóne 2016/2017. Doterajší hlavný sponzor, finačná skupina Barclays, ktorej meno “zdobilo” práve predošlý logotyp, sa s Premier League rozlúčil a tak mohli mať dizajnéri o starosť menej. Výsledkom je logo, o ktorom si môžete prečítať čosi viac v dnešnom článku.

Premiere League je súťažou dvoch desiatok klubov. Ich vedenie sa rozhodlo pre nadchádzajúcu sezónu siahnuť po výraznom a radikálnom redizajne. Žiadne posúvanie farieb, či nové písmo. Celkom nová tvár. A treba dodať, že vyzerá veľmi dobre.

Napriek výraznej premene je nové logo naďalej verné odkazu súťaže, ktorú reprezentuje. Symbol korunovaného leva ostal zachovaný, zmenila sa len jeho podoba. Podľa nás smerom k lepšiemu.

Za novým vizuálom stojí londýnske DesignStudio, ktoré má na svedomí aj práce pre klientov ako Airbnb, Logitech či Nokia. Jeho tím vytvoril identitu, ktorá je výrazná, odvážna a moderná zároveň. Koniec-koncov, práve aktuálnosť bola jedným z impulzov pre zmenu.

DesignStudio_Premier_League_Rebrand_2016_04-2000x1125 DesignStudio_Premier_League_Rebrand_2016_05-2000x1125 DesignStudio_Premier_League_Rebrand_2016_02-2000x1125

Ikonický prvok pretransformovali do podoby, ktorá priamo počíta s aplikáciou naprieč celým spektrom formátov a médií. Stvárnenie, ktoré sa stalo finálnym logom, možno považovať za moderné a vkusné zároveň. Je v ňom niečo minimalizmu, možno vďaka využitiu jedinej farby a tzv. negative space. A v neposlednom rade je super, že sa kreatívny tím vyhol futbalovej lopte širokým oblúkom.

Čo poviete na novú podobu loga Premiere League? Oslovilo vás?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dr. Waldhart – identita expedičného lekára

Vybudovať, posilniť či oživiť značku nepotrebujú iba rôzne spoločnosti a podniky. Identita je rovnako dôležitá aj pre jednotlivca, ktorý…