Logá v čase korony

Ak by ikonické symboly svetoznámych značiek boli živé, ako by asi reagovali na súčasnú situáciu? Odpoveď na túto otázku za vás našiel dizajnér Jure  Tovrljan.

Slovinský dizajnér prišiel s projektom, ktorý vám možno vyčarí na tvári úsmev v týchto zvláštnych časoch. Jeho “redizajny” log Master Card, LinekdIn, Nike, či Olympijských hier reagujú na veci ako karanténa, lockdown ale aj ekonomický rozmer situácie. A – nezabúda ani na istú značku piva, ktorá má trošku problém s menom – aspoň nateraz.

Máte medzi logami svojho favorita? Dajte nám vedieť!

zdroj: Behance/Jure Tovrljan

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Rozprávanie o dizajne a papieroch II. – online workshop Dve Lamy

Papier nie je ani zďaleka mŕtvy. Z čoho sa vyrába, čo všetko sa doň pridáva a ako môže byť aj práca s papiermi ekologická? Zháňate papier pre obal svojho produktu a nechcete ísť len do klasického bieleho natieraného?
pokračovanie článku

InDesign tutorial: tvrdý/měkký ENTER

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…
pokračovanie článku

Helvetica – dokumentárny film

Pre tých, ktorí ešte nezhliadli vynikajúci dokumentárny film od Garyho Hustwita venujúci sa písmu Helvetica, prinášame krátku upútavku…