Logá v čase korony

Ak by ikonické symboly svetoznámych značiek boli živé, ako by asi reagovali na súčasnú situáciu? Odpoveď na túto otázku za vás našiel dizajnér Jure  Tovrljan.

Slovinský dizajnér prišiel s projektom, ktorý vám možno vyčarí na tvári úsmev v týchto zvláštnych časoch. Jeho “redizajny” log Master Card, LinekdIn, Nike, či Olympijských hier reagujú na veci ako karanténa, lockdown ale aj ekonomický rozmer situácie. A – nezabúda ani na istú značku piva, ktorá má trošku problém s menom – aspoň nateraz.

Máte medzi logami svojho favorita? Dajte nám vedieť!

zdroj: Behance/Jure Tovrljan

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Monotype Library pre tímy je tu!

Monotype po novom prináša svoj model predplatného aj pre tímy. Na čo sa môžete tešiť?
pokračovanie článku

Plagát žije aj vďaka PechaKucha Night

O originálnom prezentačnom podujatí pôvodom z Tokia ste už museli minimálne počuť. Rôzni kreatívni ľudia predstavujú pred publikom svoju…