Logá v čase korony

Ak by ikonické symboly svetoznámych značiek boli živé, ako by asi reagovali na súčasnú situáciu? Odpoveď na túto otázku za vás našiel dizajnér Jure  Tovrljan.

Slovinský dizajnér prišiel s projektom, ktorý vám možno vyčarí na tvári úsmev v týchto zvláštnych časoch. Jeho “redizajny” log Master Card, LinekdIn, Nike, či Olympijských hier reagujú na veci ako karanténa, lockdown ale aj ekonomický rozmer situácie. A – nezabúda ani na istú značku piva, ktorá má trošku problém s menom – aspoň nateraz.

Máte medzi logami svojho favorita? Dajte nám vedieť!

zdroj: Behance/Jure Tovrljan

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Vueltabajo

„Pokaždé, když cítím méně, zapamatuji si toho mnohem víc…,“ podle slov Julia Cortázara. Jaké štěstí by bylo, kdybychom…
pokračovanie článku

Inšpirované miestom: Obal vína od Mompó Estudio

Vallejo Avenas Chardonnay je limitovaná edícia vína, ktoré pochádza z plodov vyskytujúcich sa v jednom z vinohradov značky. Špecifická lokalita je…
pokračovanie článku

TVAROLÓGIA

29. september 17:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava Interaktívny workshop s praktickým tréningom využitia psychológie tvarov vo vašej…