Logá v čase korony

Ak by ikonické symboly svetoznámych značiek boli živé, ako by asi reagovali na súčasnú situáciu? Odpoveď na túto otázku za vás našiel dizajnér Jure  Tovrljan.

Slovinský dizajnér prišiel s projektom, ktorý vám možno vyčarí na tvári úsmev v týchto zvláštnych časoch. Jeho “redizajny” log Master Card, LinekdIn, Nike, či Olympijských hier reagujú na veci ako karanténa, lockdown ale aj ekonomický rozmer situácie. A – nezabúda ani na istú značku piva, ktorá má trošku problém s menom – aspoň nateraz.

Máte medzi logami svojho favorita? Dajte nám vedieť!

zdroj: Behance/Jure Tovrljan

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Plagát žije aj vďaka PechaKucha Night

O originálnom prezentačnom podujatí pôvodom z Tokia ste už museli minimálne počuť. Rôzni kreatívni ľudia predstavujú pred publikom svoju…
pokračovanie článku

Spoznajte web fonty s Fontface Ninja!

Určite ste už niekedy videli pri prezeraní webu písmo, ktoré vám padlo do oka. Nielen to. Chceli ste…