Logá v čase korony

Ak by ikonické symboly svetoznámych značiek boli živé, ako by asi reagovali na súčasnú situáciu? Odpoveď na túto otázku za vás našiel dizajnér Jure  Tovrljan.

Slovinský dizajnér prišiel s projektom, ktorý vám možno vyčarí na tvári úsmev v týchto zvláštnych časoch. Jeho “redizajny” log Master Card, LinekdIn, Nike, či Olympijských hier reagujú na veci ako karanténa, lockdown ale aj ekonomický rozmer situácie. A – nezabúda ani na istú značku piva, ktorá má trošku problém s menom – aspoň nateraz.

Máte medzi logami svojho favorita? Dajte nám vedieť!

zdroj: Behance/Jure Tovrljan

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nový rodinný animovaný seriál Chochmesovci

Už ste počuli o rodinke Chochmesovcov? Sú vtipní, trochu excentrickí a nikdy sa nenudia. Predovšetkým však ľudí naučia všetko o slušnom…
pokračovanie článku

InDesign tutorial 08: GREP 03 Umiestnenie

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…