Logá v čase korony

Ak by ikonické symboly svetoznámych značiek boli živé, ako by asi reagovali na súčasnú situáciu? Odpoveď na túto otázku za vás našiel dizajnér Jure  Tovrljan.

Slovinský dizajnér prišiel s projektom, ktorý vám možno vyčarí na tvári úsmev v týchto zvláštnych časoch. Jeho “redizajny” log Master Card, LinekdIn, Nike, či Olympijských hier reagujú na veci ako karanténa, lockdown ale aj ekonomický rozmer situácie. A – nezabúda ani na istú značku piva, ktorá má trošku problém s menom – aspoň nateraz.

Máte medzi logami svojho favorita? Dajte nám vedieť!

zdroj: Behance/Jure Tovrljan

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

TOP 2015 od HungryJPEG opäť dostupné

HungryJPEG, portál na ktorom môžete nájsť množstvo zdrojov pre vaše projekty, nedávno opätovne sprístupnil niekoľko starších limitovaných balíkov…
pokračovanie článku

Cross-Refences PRO plugin pre InDesign a InCopy

Cross-References je systém, ktorý vám pomôže pri tvorbe a práci s referenciami. Ide o rozsiahly doplnok, ktorý našiel inšpiráciu v Adobe FrameMaker.…