Nutella: 7 miliónov jedinečných obalov

Po 4 rokoch individualizácie pohárov sa Nutella rozhodla pre jedinečný krok, aby bol každý obal originálny svojim dizajnom. V spolupráci s Ogilvy & Mather Italy bolo vyrobených 7 miliónov pohárov Nutelly, pričom každý z nich má jedinečný, neopakovateľný dizajn. 

Obalový dizajn pre sériu s názvom Nutella Unica bol vytvorený algoritmom, ktorý kombinoval farby a vzory tak, aby vytvoril milióny rôznych kombinácii. Vo februári bola táto séria predstavená v Taliansku – do mesiaca sa celá vypredala. Materská spoločnosť Ferrero plánuje uskutočniť projekt v ďalších krajinách Európy, Blízkeho Východu, Afriky, počnúc od Francúzska. Tiež sa už neviete dočkať neodolateľnej maškrty v originálnom obale?

Ďalšie originálne návrhy nájdete v tomto videu:

Zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Madies

Madies je mexická značka zaměřená na zdravé a přírodní občerstvení. Společnost vyrábí křupavé ovocné svačinky bez jakýchkoliv konzervačních látek.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – BALI BU

Pro likérku Alcoteria vznikl nadčasový návrh obalů inspirovaný indonéskou kulturou. Design podporuje skutečně kreativní hra s názvy nápojů.
pokračovanie článku

Likér Dr. Kramer má etikety od Pergamenu s poklonou dobovej reklame

Nová značka slovenského bylinného likéru, ktorý destiluje malá likérka v kúpeľnom meste Trenčianske Teplice, nesie meno po jednom z  povestných kúpeľných domov, z ktorých mnohé už zanikli. Dizajn obalov vás vráti do slávnych čias kúpeľného mesta.