Nutella: 7 miliónov jedinečných obalov

Po 4 rokoch individualizácie pohárov sa Nutella rozhodla pre jedinečný krok, aby bol každý obal originálny svojim dizajnom. V spolupráci s Ogilvy & Mather Italy bolo vyrobených 7 miliónov pohárov Nutelly, pričom každý z nich má jedinečný, neopakovateľný dizajn. 

Obalový dizajn pre sériu s názvom Nutella Unica bol vytvorený algoritmom, ktorý kombinoval farby a vzory tak, aby vytvoril milióny rôznych kombinácii. Vo februári bola táto séria predstavená v Taliansku – do mesiaca sa celá vypredala. Materská spoločnosť Ferrero plánuje uskutočniť projekt v ďalších krajinách Európy, Blízkeho Východu, Afriky, počnúc od Francúzska. Tiež sa už neviete dočkať neodolateľnej maškrty v originálnom obale?

Ďalšie originálne návrhy nájdete v tomto videu:

Zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Moods Coffee

Moods Coffee sa pohráva s myšlienkou, ako káva dokáže človeka nabudiť a zlepšiť mu náladu. A taký je aj obal, ktorý…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Can you believe?

Inovace ve vědě o potravinách vedla k vývoji některých neuvěřitelných produktů v tomto tisíciletí. Díky tomuto pokroku vznikla celá řada jídel,…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Gyulai Pálinka

Gyulai Pálinka vyrábí vysoce kvalitní tradiční maďarské lihoviny již od 18. století. Halisten Stúdio bylo pověřeno vytvořením etiket pro limitovanou edici, která představuje nejvyšší a nejkvalitnější kategorii značky.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Halau

Nová značka křupavých ovocných pokrmů inspirovaných Havají je plná radosti a barev. Díky velmi speciálnímu obalu je budou chtít…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Český džbánek

Pivo Český džbánek je nápojem pro velkou společnost přátel – mužů i žen, kteří se rádi baví společně. Tvůrci…