Segment finančníctva sa dynamicky rozrastá o nových hráčov, ktorý ponúkajú inovatívne služby. Na to chce reagovať aj Sparebanken. Paralelne s aktualizáciou produktového portfólia preto prichádza aj s novou vizualitou.
Finačný dom sa nachádza v jednom z najinovatívnejších regiónov Nórska, čo bolo odrazovým mostíkom pre stratégiu značky.
Identita pracuje s modulárnym systémom prvkov, tzv. stavebných blokov, ktoré odkazujú na spoluprácu v lokálnej komunite a zároveň umožňujú prepájanie rôznych konceptov a produktov v rámci portfólia Sparebanken Møre.
Výrazná farebnosť ladená v tónoch technologickej modrej a akcentom v podobe bielej či zelenej pôsobií ako silný zjednocujúci faktor v rámci celej identity.
Abstraktné tvary, ktoré dobre fungujú naprieč rôznymi výstupmi od propagačných materiálov až po platobné karty, poslúžili zároveň ako východisko pri tvorbe jazyka ikoniek. Knižnica týchto symbolov pre digitál aj print obsahuje viac ako stovku symbolov.
Výsledný dojem z identity je seriózny no zároveň svieži a súčasný s dobre zvládnutou škandinávskou estetikou.
zdroj: SDG