Ako vznikajú značky – online

Vojdete do predajne s kozmetikou a je vám tam príjemne. Prechádzate sa a strávite tam oveľa viac času ako ste pôvodne zamýšľali. Pekný interiér, kvety, prítmie, vôňa. Toto je značka.

23. novembra 2020 
18:00

Značka sa nerovná logu či obalu. Tvorba značky je oveľa komplexnejšia a využíva všetky ľudské zmysly na to, aby sme dosiahli u klientov požadovanú reakciu a emóciu.

Porozprávame vám:

  • Čo všetko môže tvoriť značku
  • Prečo značka nepotrebuje tzv. “silné logo”
  • O prípadových štúdiách z našej tvorby
  • Že nie každý deň je nedeľa – faily a pády z našej tvorby

Tešíme sa, že pozvanie na tento online event prijal aj náš priateľ a mentor Martin Horváth, ktorý sa už viac ako rok venuje téme inovácií a inteligentných miest na Ministerstve hospodárstva SR, no v minulosti takmer 10 rokov pôsobil ako konateľ poradenskej spoločnosti zameranej na tému strategického riadenia reputácie a momentálne s nami spolupracuje ako konzultant pre budovanie značiek.

Rozprávanie Ako vznikajú značky odporúčame začínajúcim dizajnérom a malým značkám.

Každý účastník dostane kuriérom tašku s malou pozornosťou od nás a našich partnerov. Prosím uveďte do poznámky vašu fyzickú adresu.

Kúpiť lístok

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dr. Waldhart – identita expedičného lekára

Vybudovať, posilniť či oživiť značku nepotrebujú iba rôzne spoločnosti a podniky. Identita je rovnako dôležitá aj pre jednotlivca, ktorý…