Ako vznikajú značky – online

Vojdete do predajne s kozmetikou a je vám tam príjemne. Prechádzate sa a strávite tam oveľa viac času ako ste pôvodne zamýšľali. Pekný interiér, kvety, prítmie, vôňa. Toto je značka.

23. novembra 2020 
18:00

Značka sa nerovná logu či obalu. Tvorba značky je oveľa komplexnejšia a využíva všetky ľudské zmysly na to, aby sme dosiahli u klientov požadovanú reakciu a emóciu.

Porozprávame vám:

  • Čo všetko môže tvoriť značku
  • Prečo značka nepotrebuje tzv. “silné logo”
  • O prípadových štúdiách z našej tvorby
  • Že nie každý deň je nedeľa – faily a pády z našej tvorby

Tešíme sa, že pozvanie na tento online event prijal aj náš priateľ a mentor Martin Horváth, ktorý sa už viac ako rok venuje téme inovácií a inteligentných miest na Ministerstve hospodárstva SR, no v minulosti takmer 10 rokov pôsobil ako konateľ poradenskej spoločnosti zameranej na tému strategického riadenia reputácie a momentálne s nami spolupracuje ako konzultant pre budovanie značiek.

Rozprávanie Ako vznikajú značky odporúčame začínajúcim dizajnérom a malým značkám.

Každý účastník dostane kuriérom tašku s malou pozornosťou od nás a našich partnerov. Prosím uveďte do poznámky vašu fyzickú adresu.

Kúpiť lístok

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logá v čase korony

Ak by ikonické symboly svetoznámych značiek boli živé, ako by asi reagovali na súčasnú situáciu? Odpoveď na túto otázku za vás našiel dizajnér Jure  Tovrljan.
pokračovanie článku

Zaujímavé zdroje z HungryJPEG

Portál HungryJPEG, na ktorom môžete nájsť množstvo užitočných zdrojov pre vaše projekty, aktuálne ponúka aj tento týždňový výber…