Konica Minolta ON AIR

Nákup produkčných zariadení a strojov pre industriálnu tlač je náročnou záležitosťou. Pandémia koronavírusu priamy kontakt s odborníkmi, osobnú prezentáciu noviniek či možnosť sa dotknúť vzorových výtlačkov znemožnila. Konica Minolta zareagovala na situáciu pružne a spustila interaktívne prezentácie Konica Minolta ON AIR.

Ide o interaktívne prezentácie najnovších tlačových technológií umiestnených v showroome v Bratislave. Odborníci na danú technológiu počas prezentácie predstavujú tlačové zariadenia, sprevádza ich v tom niekoľko kamier a krátke ilustračné videá zvnútra strojov. Profesionálne kamery a prednahrané videá počas prezentácie poskytujú detailné zábery na jednotlivé komponenty a procesy v jednotlivých zariadeniach. Má tak komplexný pohľad na funkčnosť stroja. Neraz vo väčšej miere ako keby bol osobne prítomný v showroome.  Z dôvodu bezpečnosti totiž niektoré časti stroja počas prevádzky nie je možné ukázať naživo. Vďaka kamerám to však ide. Obchodný partner tak získava detailnejšie a praktickejšie informácie priamo počas tlače vzoriek. „Spojili sme sa s odborníkmi na audiovizuálnu techniku a zabezpečili sme si kompletné hardvérové a softvérové vybavenie. Výsledkom je interaktívna diskusia počas ktorej sa obchodní partneri môžu zapájať do prezentácie a pýtať sa na všetky detaily ako počas štandardného rozhovoru,“ konštatuje Boris Samaras, operátor nového showroomu Konica Minolta.

Vzorky majú v rukách

Cieľom Konica Minolta ON AIR je poskytnúť komplexný pohľad na najnovšie prezentované technológie, preto má obchodný partner počas prezentácie vzorky, nátlačky priamo u seba v rukách. Pred samotnou prezentáciou firma pošle dáta na vytlačenie prostredníctvom softvérového riešenia Accurio Pro Flux od Konica Minolta, ktoré bolo špeciálne vytvorené na správu a automatizáciu tlačových úloh pre oddelenia centralizovanej tlače, alebo komerčné tlačiarne. Rovnako môže poslať vlastný substrát na ktorý chce dané vzorky vytlačiť. Dodané dáta operatívne vytlačíme a vzorky pošleme klientovi späť tak, aby ich mal k dispozícii priamo počas interaktívnej prezentácie. „Zväčša to zvládneme do troch pracovných dní,“ konštatuje Boris Samaras. Výhodou tohto riešenia je nielen to, že umožňuje firmám detailne spoznať zariadenie aj počas reštriktívnych opatrení, ale aj to, že toto riešenie významne šetrí čas a firemné peniaze obchodných partnerov. „Zástupcovia obchodného partnera už nemusia kupovať letenky, objednávať si ubytovanie a prísť sa fyzicky pozrieť na prezentovaný stroj. Všetko potrebné dostanú aj počas interaktívnej prezentácie. Ide o efektívne, ekonomické ako aj ekologické riešenie,“ konštatuje Peter Lauko obchodný manažér pre produkčnú tlač Konica Minolta Slovakia. Samozrejmosťou je to, že odborníci v showroome vedia plynulo odprezentovať technológie nielen v slovenčine, ale aj angličtine a nemčine.

O tom, že tento koncept funguje dosvedčuje aj fakt, že nedávna interaktívna prezentácia pre obchodných partnerov z Rumunska priniesla úspech. Interaktívne predstavenie novinky AccurioJet KM-1 ich zaujalo natoľko, že sa ju rozhodli kúpiť a aktuálne ju majú nainštalovanú u seba v Rumunsku. Ak by ste o prezentáciu mali záujem, stačí kontaktovať zástupcov showroomu a objednať si najbližší voľný termín.

www.konicaminolta.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Typeface – dokumentárny film

Hodinový dokument Typeface prináša príbeh Hamilton Wood Type Museum, jediného múzea svojho druhu, v ktorom nájdete, okrem iného, tisíce…