Keď copywriting nič nestojí, väčšinou nestojí za nič – online event Dve Lamy

Aj ten najlepší dizajn dokáže zabiť zlé copy. Čo je to vlastne to “copy”?

14. október, 2021
19:00
online

Prídete do predajne a chytíte do rúk krabičku čaju. Otočíte ho a čítate ako máte zavrieť oči, vychutnať si dúšok čaju a zrazu sa svet spomalí. A vy si ten čaj kúpite, lebo potrebujete spomaliť. A presne toto je to správne copy, tj. reklamný text. Človek, ktorý tieto texty píše, sa nazýva copywriter a my sme si jedného prizvali, aby nám porozprával o tom, prečo slogan “Viac ako autoservis” nie je dobrý a ako vyzerá spolupráca copywritera s dizajnérom a klientom. Budeme sa rozprávať s Adamom, copywriterom a zároveň autorom krásneho IG profilu Básnenie. Prednáška bude prebiehať online prostredníctvom Zoom-u v priateľskej a uvoľnenej atmosfére pri pohári vína. Ako vždy :) 

Na tejto prednáške sa dozviete:

  • Ako vyzerá tvorivý proces písania textov?
  • Kto (ne)potrebuje reklamné texty? 
  • V akom štádiu tvorby značky alebo kampane sa tvoria texty?
  • Aké sú najväčšie klišé v copywritingu a čomu sa vyhnúť?
  • Prečo je dôležitá spolupráca stratéga, dizajnéra a copywritera?

Tešíme sa, že pozvanie na tento event prijal Adam, ktorý pôsobí ako Senior copywriter / Ideamaker v reklamnej agentúre TRIAD a okrem toho spravuje krásny IG profil Básnenie, ktorý netreba predstavovať :) 

Pozn.: Tento text nebol písaný copywriterom :)

Prednášku Keď copywriting nič nestojí, väčšinou nestojí za nič odporúčame ľuďom pracujúcim v marketingu, všetkým tým, ktorí sa o marketing zaujímajú, študentom, či majiteľom menších značiek.

KÚPIŤ LÍSTOK

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Poznáme písmo z Apple Watch!

Ak ste si doteraz lámali hlavu nad tým čo za písmo Apple použilo v prípade svojich hodiniek, záhada je…