Televízia nominovaná v kategórii Imidžová kampaň televíznej stanice získala zlato na prestížnych cenách Svetovej akadémie PROMAX. Nechala tak za sebou spoločnosti ako CNN Worldwide či HBO.
Ident z dielne pražského štúdia Oficina vznikol s cieľom oživiť statického logo a transformovať ho tak na dynamické. Zároveň bolo požiadavkou výrazne odlíšiť jednotlivé programové služby televízie pri zachovaní pôvodnych lôg. To sa v praxi podarilo aj vďaka hraným zvučkám Jednotky a anímácií, ktoré sú zase späté s Dvojkou.
Okrem zlatom oceneného identu bola nominované animované logo Dvojky. Autorské štúdio Oficina má na svojom konte viacero prác pre televízie ako aj niekoľko ocenení – napríklad nedávnú Cenu za komunikačný dizajn, ktorú ident RTVS získal v máji tohto roku.
Práce hodnotilo 30 členov poroty a ceny odovzdali v New Yorku. Celkovo bolo príhlasených 4 300 prác.
zdroj: ofcn.cz, rtvs.sk
4 comments
Mate tu zly obrazok. Tento je z prveho rebrandingu z roku 2012.
Dakujeme za upozornenie, dali sme novy titulny obrazok.
Gratulujem Oficine.
Inak bolo by fasa si po sebe clanok precitat ;)
DIky za pripomienku, pisali sme dost narychlo v stazenych podmienkach.