Ident RTVS zvíťazil na svetovej súťaži

Televízia nominovaná v kategórii Imidžová kampaň televíznej stanice získala zlato na prestížnych cenách Svetovej akadémie PROMAX. Nechala tak za sebou spoločnosti ako CNN Worldwide či HBO.

Ident z dielne pražského štúdia Oficina vznikol s cieľom oživiť statického logo a transformovať ho tak na dynamické. Zároveň bolo požiadavkou výrazne odlíšiť jednotlivé programové služby televízie pri zachovaní pôvodnych lôg. To sa v praxi podarilo aj vďaka hraným zvučkám Jednotky a anímácií, ktoré sú zase späté s Dvojkou.

Okrem zlatom oceneného identu bola nominované animované logo Dvojky. Autorské štúdio Oficina má na svojom konte viacero prác pre televízie ako aj niekoľko ocenení – napríklad nedávnú Cenu za komunikačný dizajn, ktorú ident RTVS získal v máji tohto roku.

Práce hodnotilo 30 členov poroty a ceny odovzdali v New Yorku. Celkovo bolo príhlasených 4 300 prác.

 

zdroj: ofcn.cz, rtvs.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – 20/20®

Riley & Riley Ltd. prodávají nápoj, který slibuje, že je prevencí kocoviny – je to směs vitamínů, rehydratačních…
pokračovanie článku

iPhone, kúsok papiera a umelecký kúsok

Použitím ničoho okrem iPhonu, papiera a jeho predstavivosti, umelec tvoriaci v Jahannesburgu Anshuman Gosh vytvoril bizarné a farebné obrázky a zdieľa ich…
pokračovanie článku

Limitovaná edice vody Santo Stefano

Santo Stefano je italská společnost, která od roku 1970 stáčí a prodává vodu ze svých zdrojů ve východní části regionu Kampánie v Itálii.