Hyundai vidí v novej kampani aj za roh

Séria printov upriamuje pozornosť na novú funkciu, ktorou sú vozidlá automobilky vybavené. Vďaka technológií No Zone a jej senzoru sa už nemusíte báť, že vám v mŕtvom uhle niečo ujde.

Či už je to kengura, motocyklista alebo iné auto. Práve na týchto troch príkladoch estónska agentúra Tabasco, ktorá sa na kampani autorsky podieľala, názorne demonštruje benefit takejto vychytávky.

Jednoduché a stručné vizuály sú doplnené inštrukciami, ktoré vyzývajú ľudí, aby sa na plagáty pozreli iba jedným okom. Následne sa majú pozrieť na časť obrázku v spätnom zrkadle a priblížiť si ho k očiam. V určitom bode si možno všimnúť ako obrázok mimo zrkadla úplne “zmizol”.

1-Hyundai-NoZone-Ads 2-Hyundai-NoZone-Ads 3-Hyundai-NoZone-Ads

Čo poviete, páči sa vám takýto nápad?

 

zdroj: designtaxi.com, tabasco.ee

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Učiteľský zápisník na rok 2013/2014

Druskabooks ponúka všetkým, ktorý sedia v triede na „opačnej strane barikády“ svoj nový notes na nadchádzajúci školský rok. Je…
pokračovanie článku

Yahoo! má nové logo. Teraz už naozaj.

Po tridsiatich dňoch zmeny, prichádza Yahoo! s novým logom. Tentoraz s tým ozajstným. Je stále fialové, ale je lepšie ako…
pokračovanie článku

Zoberte deti na dizajnový workshop

Už túto nedeľu môžete o 16-tej navštíviť akciu, ktorá prinesie zaujímavé info aj zážitok pre deit.