Hyundai vidí v novej kampani aj za roh

Séria printov upriamuje pozornosť na novú funkciu, ktorou sú vozidlá automobilky vybavené. Vďaka technológií No Zone a jej senzoru sa už nemusíte báť, že vám v mŕtvom uhle niečo ujde.

Či už je to kengura, motocyklista alebo iné auto. Práve na týchto troch príkladoch estónska agentúra Tabasco, ktorá sa na kampani autorsky podieľala, názorne demonštruje benefit takejto vychytávky.

Jednoduché a stručné vizuály sú doplnené inštrukciami, ktoré vyzývajú ľudí, aby sa na plagáty pozreli iba jedným okom. Následne sa majú pozrieť na časť obrázku v spätnom zrkadle a priblížiť si ho k očiam. V určitom bode si možno všimnúť ako obrázok mimo zrkadla úplne “zmizol”.

1-Hyundai-NoZone-Ads 2-Hyundai-NoZone-Ads 3-Hyundai-NoZone-Ads

Čo poviete, páči sa vám takýto nápad?

 

zdroj: designtaxi.com, tabasco.ee

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť

DeTePe [dtp] newsletter – anketa

Vyhovuje Vám zasielanie newslettera vždy po pridaní nového článku na DetePe? Alebo by ste si priali zasielať radšej jednodňový…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Barbie x Coca-Cola

Že se obrovský Barbie boom přežene i oblastí obalového designu bylo zcela jasné. Nyní se svou kooperací přichází gigant Coca-Cola a představuje limitovanou edici plechovek s motivem plastové panenky Barbie.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Merrále

Název a design pro výrobky farmy Mitsopoulos Farm – Merrale. Důraz byl kladen na jedinečnou kvalitu a chuť. Název vznikl…