Darovanie orgánov by malo byť jednoduché, hovorí nová kampaň od .JPG

Séria printov využíva jednoduchú hru tvarov na komunikáciu svojej myšlienky.

V trojici vizuálov možno vidieť štylizované znázornenie srdca, obličiek či pľúc, ktoré sú tvorené predmetmi z domácnosti, ktoré často už nie sú používané. Tak jednoducho ako tieto veci posúvame novým majiteľom, by malo fungovať aj darcovstvo.

Kampaň vytvorila agentúra .JPG pre argentínsku organizáciu Inucai.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Čtvrtý host: Danné Ojeda

Posled­ním hos­tem před­náš­ko­vého cyklu de.sign bude Danné Ojeda, nizozemsko-kubánská ilu­strá­torka, která vystoupí 10. lis­to­padu v 11.00 na Fakultě designu a umění Ladi­slava Sut­nara v Plzni a 11. lis­to­padu 2015 od 19…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Machiyenga

Machiyenga je prémiová čokoláda z Cuzca v Peru, ktorej výrobcovia vyznávajú filozofiu bean-to-bar. Názov produktu je inšpirovaný starobylou domorodou komunitou,…