Darovanie orgánov by malo byť jednoduché, hovorí nová kampaň od .JPG

Séria printov využíva jednoduchú hru tvarov na komunikáciu svojej myšlienky.

V trojici vizuálov možno vidieť štylizované znázornenie srdca, obličiek či pľúc, ktoré sú tvorené predmetmi z domácnosti, ktoré často už nie sú používané. Tak jednoducho ako tieto veci posúvame novým majiteľom, by malo fungovať aj darcovstvo.

Kampaň vytvorila agentúra .JPG pre argentínsku organizáciu Inucai.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Český lev v letošním vizuálu sází na eleganci i hravost

Česká filmová a televizní akademie (ČFTA) rozdá své výroční ceny již po devětadvacáté v sobotu 5. března 2022 ve Dvořákově síni pražského Rudolfina. Vizuální styl Českého lva se letos vyznačuje noblesou, elegancí a typograficky čistou linií.
pokračovanie článku

BEERTONE

BEERTONE je vzorkovník farieb piva. Pomôcka pre milovníkov piva a farieb :-)