Darovanie orgánov by malo byť jednoduché, hovorí nová kampaň od .JPG

Séria printov využíva jednoduchú hru tvarov na komunikáciu svojej myšlienky.

V trojici vizuálov možno vidieť štylizované znázornenie srdca, obličiek či pľúc, ktoré sú tvorené predmetmi z domácnosti, ktoré často už nie sú používané. Tak jednoducho ako tieto veci posúvame novým majiteľom, by malo fungovať aj darcovstvo.

Kampaň vytvorila agentúra .JPG pre argentínsku organizáciu Inucai.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – 2PEPPERS

Název 2PEPPERS okamžitě všem zákazníkům napovídá, že produkt před nimi je pálivá omáčka. Jde o sérii omáček na maso,…