Hyundai vidí v novej kampani aj za roh

Séria printov upriamuje pozornosť na novú funkciu, ktorou sú vozidlá automobilky vybavené. Vďaka technológií No Zone a jej senzoru sa už nemusíte báť, že vám v mŕtvom uhle niečo ujde.

Či už je to kengura, motocyklista alebo iné auto. Práve na týchto troch príkladoch estónska agentúra Tabasco, ktorá sa na kampani autorsky podieľala, názorne demonštruje benefit takejto vychytávky.

Jednoduché a stručné vizuály sú doplnené inštrukciami, ktoré vyzývajú ľudí, aby sa na plagáty pozreli iba jedným okom. Následne sa majú pozrieť na časť obrázku v spätnom zrkadle a priblížiť si ho k očiam. V určitom bode si možno všimnúť ako obrázok mimo zrkadla úplne “zmizol”.

1-Hyundai-NoZone-Ads 2-Hyundai-NoZone-Ads 3-Hyundai-NoZone-Ads

Čo poviete, páči sa vám takýto nápad?

 

zdroj: designtaxi.com, tabasco.ee

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Letný blockbuster „DTP: Wanted“

JANDL studios uvádza letný blockbuster „DTP: Wanted“. V hlavnej úlohe sa predstaví akčný hrdina s pestrou paletou zbraní, pripravený CMYKOM…
pokračovanie článku

ART DIRECTOR/DESIGNER Wanted

Hledáme Senior Art directora/designéra, raději hodně na seniorské úrovni.:) Potřebujeme chytrý design s nápadem a někoho kdo se je nad zadáním…
pokračovanie článku

Jedlé kombinácie Pantone farieb

Niektoré kombinácie vedia zaujať na prvý pohľad. Dizajnér a umelec David Schwen vo svojom projekte zaujímavým spôsobom spojil vzorkovníky…