Hyundai vidí v novej kampani aj za roh

Séria printov upriamuje pozornosť na novú funkciu, ktorou sú vozidlá automobilky vybavené. Vďaka technológií No Zone a jej senzoru sa už nemusíte báť, že vám v mŕtvom uhle niečo ujde.

Či už je to kengura, motocyklista alebo iné auto. Práve na týchto troch príkladoch estónska agentúra Tabasco, ktorá sa na kampani autorsky podieľala, názorne demonštruje benefit takejto vychytávky.

Jednoduché a stručné vizuály sú doplnené inštrukciami, ktoré vyzývajú ľudí, aby sa na plagáty pozreli iba jedným okom. Následne sa majú pozrieť na časť obrázku v spätnom zrkadle a priblížiť si ho k očiam. V určitom bode si možno všimnúť ako obrázok mimo zrkadla úplne “zmizol”.

1-Hyundai-NoZone-Ads 2-Hyundai-NoZone-Ads 3-Hyundai-NoZone-Ads

Čo poviete, páči sa vám takýto nápad?

 

zdroj: designtaxi.com, tabasco.ee

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Letné akcie v SWP

Pokiaľ budete v lete graficky pracovať, vedzte, že grafické tablety Wacom Intuos 5 budú až do 31. augusta u SWP dostupné…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Honey on the Branch

Honey on the Branch si vybírá med Xinjiang Dark Bee, který lze sehnat pouze v oblasti Xinjiang. Ilustrace na…
pokračovanie článku

Dock, na ktorý sme čakali takmer rok

Thunderbolt™ Express Dock teraz už v ponuke u SWP. Perfektne využije Thunderbolt v nových počítačoch Mac a jediným káblikom pripojí všetko.